نوه پالانی نیستم اگر انتخابات را تحریم نکنم!

۱۴اردیبهشت،

GPlus

۳ ساعت پیش – ساعت ۰۸:۲۵:۰۱

فرزند و نوه دو دیکتاتور کودتاچی در ایران خواستار تحریم انتخابات ریاست جمهوری شد. رضا ربع پهلوی فرزند محمدرضا پهلوی و نوه رضا خان میرپنج (پالانی) است که به واسطه کودتای انگلیسی سوم اسفند ۱۲۹۹ و کودتای انگلیسی- آمریکایی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به ملت ایران تحمیل شدند و بالغ بر ۵۰ سال انتخابات […]

فرزند و نوه دو دیکتاتور کودتاچی در ایران خواستار تحریم انتخابات ریاست جمهوری شد.

رضا ربع پهلوی فرزند محمدرضا پهلوی و نوه رضا خان میرپنج (پالانی) است که به واسطه کودتای انگلیسی سوم اسفند ۱۲۹۹ و کودتای انگلیسی- آمریکایی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به ملت ایران تحمیل شدند و بالغ بر ۵۰ سال انتخابات و جمهوریت و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش را تعطیل کردند. او در مصاحبه با روزنامه لوموند خواستار تحریم انتخابات شده و سبب آن را عدم امکان تغییر رژیم توصیف کرده است!
ربع پهلوی گفته است: نمی توان در رژیمی که صلاحیت نامزدها را بررسی می کند و بعضی اعضای جنبش سبز در بازداشت می باشند، از انتخابات واقعی صحبت کرد.
وی همچنین خواستار تشدید تحریم ها علیه ملت ایران شد و دربارهٔ این سؤال که «آیا بازگشت به سلطنت را آرزو دارید؟» گفت: امروز آرزویم این است که نقش متحد کننده را در اپوزیسیون بازی کنم [اما] اگر یک سلطنت مشروطه مانند اسپانیا بخواهند، چرا که نه.
یادآور می گردد شاهزاده ناکام پهلوی به هنگام آشوبگری فتنه گران در سال ۱۳۸۸ تصریح کرده بود من و موسوی و کروبی و اصلاح طلبان در یک تقاطع به هم رسیده ایم.

در صورتی که پایگاه خبری ممتازنیوز را هر روز ملاحظه میکنید میتوانید از تولبار اختصاصی پایگاه خبری ممتازنیوز استفاده کنید.

ایمیل :

شماره تماس :

توضیحات :

ثبت

– انتخابات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.