نوکیا تا چند هفته دیگر بهترین گوشی هوشمند خود را وارد بازار می‌کند

۱۲ تیرماه ۱۳،

بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند نوکیا چند هفته پس از آنکه به صورت رسمی از جانب این شرکت فنلاندی معرفی شود، با قیمت ۶۰۲ دلار وارد بازار آمریکا خواهد شد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس گزارش انتشار یافته از سوی مرکز WPCentral، قرار است که این گوشی هوشمند را شرکت مخابراتی AT&T وارد بازار آمریکا کند و این طور که روز قبل اعلام شد، آرم شرکت AT&T هم در بعضی از تصاویر انتشار یافته روی بدنه این گوشی هوشمند دیده شده است.
 
این طور که تمامی منابع پیش‌بینی کرده‌اند، گوشی هوشمند یاد شده دوربین دیجیتالی ۴۱ مگاپیکسلی دارد و نوکیا قصد دارد پنج‌شنبه هفته جاری آن را به صورت رسمی معرفی کند.
 
یکی دیگر از اقدامات عجیبی که نوکیا قصد دارد در این زمینه انجام دهد این است که حدود دو هفته پس از معرفی این گوشی هوشمند نوکیا آن را وارد بازار می‌کند. لازم به ذکر است که شرکت اپل همواره کوشیده است چند هفته پس از معرفی گوشی هوشمند تازه خود آن را وارد بازار کند، اما شرکت نوکیا تا کنون هر گوشی که معرفی می‌کرده است را چند ماه بعد به دست کاربران جهانی می‌رسانده است.
 
عرضه گوشی هوشمند چند هفته پس از معرفی یکی از بزرگترین تحولات در سیستم فعالیت‌های نوکیا محسوب می‌شود و می‌تواند عاملی برای تقویت حضور این شرکت در بازار جهانی باشد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.