نوکیا خبر جنجالی را تائید کرد

۲۹خردادماه،

سرانجام شایعات انتشار یافته در مورد گوشی هوشمند Nokia EOS تایید شد و نوکیا به صورت رسمی اعلام کرد که ماه آینده گوشی هوشمند تازه خود مجهز به دوربین دیجیتالی ۴۱ مگاپیکسلی را به صورت رسمی معرفی می‌کند.

به گزارش ممتازنیوز، فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌ آرنا نوشت: مدتی کوتاهی پس از آن‌که نوکیا گوشی هوشمند ۸۰۸ PureView مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین و مجهز به دوربین دیجیتالی ۴۱ مگاپیکسلی را وارد بازار کرد اولین شایعات در مورد مدل تازه این محصول مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون انتشار یافت.

البته تا پیش از این شرکت نوکیا گوشی هوشمند Lumia 920 را مبتنی بر لنز OIS و در خانواده دوربین‌های دیجیتالی PureView وارد بازار کرده بود، اما این گوشی حسگر تصویربرداری ۴۱ مگاپیکسلی نداشت.

شرکت نوکیا که پیش از این با انتشار یافتن دعوتنامه‌ای خبر برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۱۱ ژوئیه را منتشر کرده بود، هم‌اکنون دومین تیزر تبلیغاتی در مورد این کنفرانس را پخش کرده است.

نوکیا در این تبلیغ تازه گفته است که ۴۱ میلیون سبب برای برگزاری این کنفرانس دارد و این عدد نگاهی به حسگر دوربین دیجیتالی تازه نوکیا با کیفیت ۴۱ مگاپیکسلی دارد که قرار است این محصول مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ روانه بازار شود.

لازم به ذکر است که طی چند هفته قبل منابع آگاه برای اولین بار تصاویر مربوط به گوشی هوشمند  Nokia EOS را منتشر کردند و هم اکنون با این خبر تایید شده است که این محصول دوربینی با کیفیت ۴۱ مگاپیکسل دارد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.