نوکیا و سونی فبلت تولید می‌کنند

۱۱خردادماه،

منابع آگاه تصاویری منتشر کرده‌اند که از آن با نام فبلت سونی موسوم به Xperia L4 یاد می‌شود که البته به صورت همزمان گفته می‌شود نوکیا محصول مشابهی را در دست تولید دارد.
 
  
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌ آرنا، همچنین تصاویری از فبلت شرکت نوکیا انتشار یافته است که به نقل از منابع آگاه ۱۰۳۰ نام دارد و احتمالا در سری محصولات Lumia نوکیا به تولید انبوه می‌رسد.
 
منابع آگاه تصاویری منتشر کرده‌اند که از آن با نام فبلت(Phablet) یا همان دستگاه بین گوشی هوشمند و رایانه لوحی ساخت شرکت ژاپنی سونی یاد می‌کنند که گفته می‌شود، نسخه نهایی آن احتمالا با نام Xperia Togari یا Xperia L4 به دست کاربران می‌رسد.
 
رایانه لوحی – گوشی هوشمند Togari سونی شامل نمایشگر لمسی ۶٫۴۴ اینچی از نوع FullHD می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به نمایش درمی‌آیند.
 
این محصول به پردازنده Snapdragon 800 مجهز می‌شود و به همین خاطر می‌توان گفت که چهار هسته پردازشگر مجزا دارد.
 
فبلت نوکیا که در خانواده محصولات Lumia به تولید انبوه می‌رسد، بدنه‌ای به رنگ آبی فیروزه‌ای دارد که البته چندی پیش مدیرعامل شرکت فنلاندی نوکیا هم خبر تولید آن را منتشر کرده بود.
 
هنوز هیچ یک از شرکت‌های نوکیا و سونی این خبرها را تکذیب یا تایید نکرده‌اند، اما منابع اگاه اعلام می‌کنند که به زودی خبرها دقیق در مورد این دو گوشی هوشمند – رایانه لوحی منتشر خواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.