نوکیا ۶ گوشی تازه معرفی می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت نوکیا در تاریخ ۲۲ اکتبر در مرکز شهر ابوظبی واقع در کشور امارات مراسمی برگزار می‌کند که به نقل از منابع آگاه، طی آن ۶ گوشی تازه از سوی این شرکت فنلاندی معرفی می‌شود.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که گفته شده است، از این ۶ محصول دست‌کم دو گوشی در خانواده Lumia طبقه‌بندی می‌شوند و به احتمال قوی یکی از آن‌ها Lumia 1520 نام دارد که در اصل دستگاهی بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی است که با نمایشگر ۶ اینچی به دست کاربران می‌رسد.
 
دیگر گوشی هوشمندی که قرار است در این مراسم در خانواده محصولات Lumia عرضه شده، یک رایانه لوحی خواهد بود که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز به دست کاربران می‌رسد.
 
منابع آگاه می‌گویند که به جز این ۶ گوشی تازه، شرکت نوکیا چند ابزار جانبی هوشمند را نیز به دست کاربران می‌رساند. این طور که مرکز خبری The Verge توضیح داده است، یکی از این ابزارهای جانبی بسیار ویژه خواهد بود و توجه همه کاربران را به خود جلب خواهد کرد.
 
هنوز جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. اما پیش‌بینی می‌شود دیگر گوشی‌های هوشمندی که نوکیا قصد عرضه آن را دارد در خانواده محصولات Asha طبقه‌بندی شود.
 
شرکت نوکیا در روزهای آتی توضیحات بیشتری در مورد این محصولات منتشر خواهد کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.