نیلسون: برای فینال جام حذفی لحظه‌شماری می‌کنم

۱۴فروردین۱۳،

نیلسون کوریا جونیور اظهار داشت: با وجود فراز و نشیب‌هایی که در لیگ برتر داشتیم اما من معتقدم با بدشانسی‌های عجیب و شاید برخی اوقات نتایج غیرقابل تصور خیلی راحت لیگ برتر را از دست دادیم و از این مورد کمی ناراحت هستم.

وی افزود: راه جدیدی برای حضور در آسیا باز شد که به خوبی آن را پشت‌سر گذاشتیم و حالا هم برای حضور در فینال جام حذفی لحظه‌شماری می‌کنم.

نیلسون ادامه داد: این حرف من به این منظور نیست که بازی با داماش را نادیده بگیرم. تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده قطعاً زحمت و تلاش زیادی کشیده است و حالا می‌خواهد در خانه خود هر چه در توان دارد به نمایش بگذارد پس به نظرم در این فینال زودرس باید باهوش و بادقت باشیم تا بتوانیم خود را در فینال جام حذفی ببینیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دوست داشتید در فینال با استقلال بازی کنید گفت: اولاً ما هنوز به فینال نرسیده‌ایم و یک دیدار نفس‌گیر را در پیش داریم همه بازیکنان ما از کیفیت زمین رشت باخبرند و می‌دانند که شاید این بازی کمی با بازی‌های قبل فرق داشته باشد ولی در کل برای من فرقی نداشت که در فینال با چه تیمی بازی کنیم اما برایم مهم بود که هر تیمی جلودار ما باشد آن را از پیش‌رو برداریم.

وی افزود: سپاهان تیم بسیار خوبی است و مهره‌های خوبی دارد اما من معتقدم که پرسپولیس تشنه این قهرمانی است و الان هم به قول شما ایرانی‌ها جادوگر یعنی همان علی کریمی برگشته است و خیالم خیلی راحت است. علی وقتی که به زمین می‌آید خیال همه بازیکنان از همه چیز راحت می‌شود و واقعا این بسیار جالب است.

نیلسون دربارهٔ بازی با پیکان و فریادهایش بر سر خانزاده نیز اظهار داشت: من دروازه‌بانم و باید فریاد بزنم در آن صحنه کمی هر دو نفر دچار تعلل شدیم و من معتقد بودم خانزاده می‌توانست زودتر عکس‌العمل نشان دهد اما مسئله خاصی نبود و من همه بازیکنان پرسپولیس را مثل برادرم دوست دارم. انشاءالله با این دوستان عزیزم در فینال جام حذفی هم قهرمان شویم و خیال همه را راحت کنیم. اگر در جام حذفی قهرمان شویم بخشی از لطف این هواداران خونگرم پرسپولیس را جواب داده‌ایم که باور کنید برای رسیدن به این هدف از جان مایه می‌گذارم. خوشبختانه شرایط این هم طوری است که همه برای جام خیز برداشته‌اند.

وی در پایان دربارهٔ تمدید قراردادش با پرسپولیسی‌ها نیز گفت: دل کندن از هواداران پرسپولیس برای هر بازیکن ایرانی و خارجی سخت است اما اجازه دهید تا انتهای فصل الان به جز قهرمانی در جام حذفی به مرحله دیگری فکر نمی‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.