نیما شاهرخ‌شاهی : از بی‌خوابی بی‌هوش شدم

نیما شاهرخ‌شاهی متولد ۱۳۶۰ و فارغ‌التحصیل مهندسی عمران است. او ۱۳۸۲ برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در «مکس» به کارگردانی سامان مقدم بازی کرد.از اوتاکنون فیلمهای «پارک وی» به کارگردانی فریدون جیرانی ، اخراجی‌ها ۳، پایان‌نامه، دموکراسی در روز روشن و ناسپاس را دیده​ایم . اولین حضور شاهرخ شاهی در تلویزیون در سریال شمس‌العماره بود. در حال حاضر این بازیگر در سریال جدید علیرضا امینی ایفای نقش می‌کند.

او اتفاقی را که دو سال پیش یعنی سال ۸۹ برایش رخ داده این طور تعریف می‌کند: در یک مقطع زمانی کارهایم خیلی به هم گره خورد. آن موقع نقش سامان را در ملکوت به کارگردانی محمدرضا آهنج و ساسان را در فاصله‌ها به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بازی می‌کردم! این گره‌خوردگی حتی باعث شد کمی نقش‌ها و کاراکترها را گم کنم و سردرگم شوم!

از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر سر یکی از کارها بودم و از ساعت شش بعدازظهر تا شش صبح فردایش سر کار دیگر، به اندازه طی‌کردن مسیر یک لوکیشن تا لوکیشن بعد تنها وقتی بود که فرصت می‌کردم بخوابم. به خاطر این فشار کار و بخصوص فشار بی‌خوابی سر تصویربرداری ملکوت وقتی برای استراحت روی یکی از مبل‌ها نشستم، خوابم برد.

من که بقیه‌اش را یادم نمی‌آید، اما همکاران پشت صحنه می‌گفتند هر چقدر من را تکان می‌دادند و صدا می‌کردند که بیدار شوم تا ادامه کار تصویربرداری شود فقط چشم‌هایم را باز می‌کردم، لبخند می‌زدم سرم را تکان می‌دادم و دوباره می‌خوابیدم! برای همین گروه فیلمبرداری آن روز را تعطیل کرد تا من بخوابم. بعد از آن دیگر هیچ وقت این طوری کار نکردم. چون من عملا سر صحنه بی‌هوش شدم.


سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.