نیم‌بها شدن بلیت سینما در اکران رمضان

جام جم آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام این‌که فیلم‌های طرح اکران ویژه ماه رمضان تسهیلات خاصی دریافت خواهند کرد، خبر داد که قیمت بلیت فیلم‌های اکران ویژه ماه رمضان از ساعت ۲۱ به بعد نیم‌بها خواهد بود.

حبیب کاوش درباره طرح ویژه اکران فیلم‌ها در ماه رمضان به ایسنا گفت: طرح ویژه رمضان امسال هم مانند سال‌های قبل با قدرت اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: ما برای اجرای هرچه بهتر این طرح اعلام می‌کنیم، فیلم‌هایی که بتوانند در این ماه مبارک روی پرده بروند، از امتیازات ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

کاوش درباره این امتیازات ویژه توضیح داد: یکی از این امتیازات این است که فیلم‌هایی که در این مدت روی پرده بروند، در طول ماه رمضان جزو هفته‌های اکرانشان محسوب نخواهد شد. همچنین در ماه مبارک رمضان قیمت بلیت‌ سینما از ساعت ۹ شب به بعد نیم‌بها خواهد بود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این سوال که آیا فیلم‌های خوبی برای اکران در ماه رمضان متقاضی شده‌اند،‌ یا خیر گفت: تاکنون صحبت‌هایی درباره‌ «راه بهشت» مهدی صباغ‌زاده،‌ «تو و من» محمد بانکی‌ و «کلاه قرمزی و بچه ننه» ایرج طهماسب شده است و از همین جا اعلام می‌کنیم که ما از تقاضای همه دوستانی که فیلمشان جذابیت اکران در ماه رمضان دارد، استقبال می‌کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.