نکوداشت حاتمی کیا و یادمان ملاقلی پور

آیین اختتامیه دومین جایزه سینمایی گفتمان انقلاب اسلامی با نکوداشت حاتمی‌کیا و سلحشور جمعه ۲۷ بهمن در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، آیین اختتامیه دومین جایزه سینمایی گفتمان انقلاب اسلامی با یاد شهید سید مرتضی آوینی و زنده‌یاد رسول ملاقلی پور و نکوداشت ابراهیم حاتمی کیا و فرج الله سلحشور برگزار می گردد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از دست اندرکاران سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برگزار می گردد، تندیس ققنوس طلایی به بهترین فیلم با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی تعلق خواهد گرفت و از تعدادی فیلم های جشنواره نیز تقدیر خواهد شد.

فیلم‌های “تنهای تنهای تنها” به کارگردانی احسان عبدی‌پور٬ “سربه‌مهر” به کارگردانی هادی مقدم‌دوست٬ “رسوایی” به کارگردانی مسعود ده‌نمکی،”دهلیز” به کارگردانی بهروز شعیبی٬ “خسته نباشید” به کارگردانی محسن قرایی٬”۹:۲۰ در بوشهر” به کارگردانی محمدامین همدانی٬ “حوض نقاشی” به کارگردانی مازیار میری و “ترنج” به کارگردانی مجتبی راعی٬ به عنوان مهم ترین فیلم‌های برای کسب جایزه سینمایی اعلام شده‌اند.

تقدیر از رسانه برتر گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه سینما از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.آ یین اختتامیه دومین جایزه سینمایی گفتمان انقلاب اسلامی با اجرای محمدرضا شهیدی فرد جمعه ۲۷ بهمن در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شده و در انتهای مراسم، فیلم برگزیده با حضور عوامل و سازندگان به نمایش در خواهد آمد.

دومین جایزه سینمایی گفتمان انقلاب اسلامی در طول ۹ روز با حدود ۵۰۰ داور به تحلیل و بررسی فیلم های جشنواره فیلم فجر پرداخت و در مراسم اختتامیه بهترین فیلم در در گفتمان انقلاب اسلامی، انتخاب خواهد شد.

پایان پیام//


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.