نگارخانه ها فضای مناسبی برای برگزاری کلاس های آموزشی اند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

برگزاری کلاس های آموزشی در نگارخانه ها می تواند در گرایش بیشتر هنرجویان برای فراگیری هنرهای تجسمی نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

مولود پیله ور ابریشم، مدیر نگارخانه های گنجینه در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از اهداف تاسیس نگارخانه گنجینه گسترش بیشتر هنرهای تجسمی و در حقیقت توجه به رشته های مختلف هنرهای تجسمی بوده است.
وی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در کنار برگزاری نمایشگاه های نقاشی – خط در نگارخانه گنجینه کلاس های ویژه ای نیز در زمینه آموزش اصولی رشته های مختلف هنرهای تجسمی در این نگارخانه برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: در این کلاس ها آموزش نقاشی – خط توسط استاد سبزه کار، گل و مرغ و مینیاتور استاد بهزاد بزرگی آموزش داده می شود.
مدیر نگارخانه گنجینه گفت: نگارخانه ها به جهت آنکه فضای هنری هستند و با هنرمندان بیشتر ارتباط دارند بنابراین فضای بهتری برای آ‌موزش و گسترش هنرهای تجسمی محسوب می شوند.
وی در ادامه به گرایش بیشتر جوانان به منظور فراگیری هنرهای تجسمی در نگارخانه ها اشاره کرد و گفت: در کلاس های آموزشی که در نگارخانه ها به ویژه نگارخانه گنجینه برگزار می‌شود هنرجویان جوان بیشتر شرکت می‌کنند در حقیقت جوانان گرایش بیشتری برای فراگیری رشته های مختلف هنرهای تجسمی در فضای هنری چون نگارخانه ها دارند.
پیله ور ابریشم تصریح کرد: در هر دوره از کلاس های آموزشی نگارخانه گنجینه هنرجویان بسیاری در رشته های مختلف تجسمی فارغ التحصیل شده اند.
وی گفت: کلاس های آموزشی نگارخانه گنجینه که از ابتدای تابستان برگزار شده است بستری را برای علاقه مندان به فراگیری هنرهای تجسمی فراهم کرده است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.