نگاهی بر کارنامه هفتگی سکه

۲۷م اسفند ،

بینا-بازار سکه همپای بازار ارز هفته قبل را با ریزش قیمتها سپری کرد، به گونه ای که ارزش هر سکه بهار آزادی ۲۹ هزار تومان تقلیل یافت .
براساس گزارش پایگاه اینترنتی طلا، در پی کاهش قیمتها که در بازار ارز رخ داد، بازار سکه هفته ی قبل را در شرایطی پشت سر گذاشت که از ارزش سکه بهار آزادی ۲۹ هزار تومان و از هر ربع سکه ۱۸ هزار تومان کسر شد .
بنا براین گزارش،در روز شنبه بازار سکه با ادامه روند کاهشی از هر قطعه سکه بهار آزادی در طرح امامی و قدیم ۳۲ و ۳۰ هزار تومان کسر و با بهای ۱ میلیون و ۳۷۳ هزار تومان و ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان به فروش رساند.
قیمت نیم و ربع سکه با کاهش ۱۲ و ۲۰ هزار تومانی، تا سطح ۷۰۰ و ۴۳۵ هزار تومان و سکه ۱ گرمی تا بهای ۳۱۵ هزار تومان پایین آمد.
این گزارش می افزاید، روز یکشنبه بازار سکه در ابتدا به کاهش قیمتها پرداخت که این روند در بعد از ظهر تغییر وبهای سکه بهار آزادی به ۱ میلیون و ۳۸۲ هزار تومان رسید.
در همین راستا در غروب روز یکشنبه قیمت سکه بهار آزادی در طرح قدیم به۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان و هر نیم سکه به ۷۰۵ هزار تومان رسید.
هر ربع سکه با قیمت ۴۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه ۱ گرمی با قیمت ۳۱۰ هزار تومان در بازار معامله شدند.
براساس گزارش پایگاه اینترنتی طلا، بازار سکه در روز دوشنبه هم تا حدودی قیمت مسکوکاتش را بالا برد اما از روز سه شنبه با گام نهادن در مسیر نزولی، ارزش هر سکه بهار آزادی را در طرح قدیم و امامی به ۱ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان و ۱ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان رساند.
نیم سکه نیز در روز سه شنبه با بهای ۷۰۵ هزار تومان و ربع سکه با نرخ ۴۲۸ هزار تومان در بازار فروخته شدند.
سکه ۱ گرمی هم در این روز به ۳۱۰ هزار تومان رسید.
گزارش پایگاه اینترنتی طلا حاکیست، در روز چهارشنبه قیمت سکه با پایین و بالا شدن قیمتی، در نهایت در طرح امامی به ۱ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان و در طرح قدیم به ۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید.
در همین روز هر نیم سکه با بهای ۷۰۰ هزار تومان و هر قطعه ربع و سکه ۱ گرمی با قیمت ۴۲۸ و ۳۰۸ هزار تومان فروخته شدند.
گفتنی است، بازار سکه روز پنج شنبه از ارزش سکه طرح امامی ۲۷ هزار تومان و از طرح قدیم ۲۰ هزار تومان کسر و با نرخ ۱ میلیون و ۳۴۴ هزار تومان و ۱ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان به فروش رساند.
هر نیم سکه در این روز با قیمت ۶۹۰ هزار تومان و هر قطعه ربع و سکه ۱ گرمی نیز با نرخ ۴۱۷ و ۳۰۲ هزار تومان هفته را به پایان رساندند.
قابل ذکر است، قیمت سکه همچنان بر پلکان کاهشی سوار است، و کارشناسان و فعالان بازار پیش بینی می کنند این روند تا آخرین روزهای سال ادامه داشته باشد./ج

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.