نگاهی به انواع نوت‌بوک‌های ایسوس‎

فاوانیوز : نوت‌بوک‌های ایسوس‎‎ دارای انواع مختلفی است که در این نوشتار نگاهی گذرا به برخی از مدل‌های این شرکت خواهیم داشت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا ، برخی از انواع نوت بوک‌های ایسوس‎ شامل موارد زیر می‌شود:

یک سری از لپ تاپ‌های Gaming برند ایسوس‎ دارای کارت گرافیک معمولا قوی هستند و حجم ذخیره سازی بالایی هم دارند. بنابراین اگر اهل بازی هستید و یا به لپ تاپی با گرافیک قوی نیاز دارید، Asus سری G کاملا مناسب شماست.

سری Eee PCهای Asus
این سری جزو نوت بوک‌ها محسوب نمی‌شوند. در واقع این دسته جزو نت بوک‌های ایسوس‎ هستند که معمولا در سایز ۱۰ اینچ به پایین موجودند. این سری بیشتر مورد استفاده مدیران و کارمندانی است که نیاز دارند برای مشاهده ایمیل‌ها و یا فایلهای ساده خود، دائما نت بوک خود را با خود حمل کنند.

لپ تاپ های سری N و NX
لپ‌تاپ‌های این سری به لپ تاپ MutiMedia ایسوس معروف هستند. نمایشگر لپ تاپ‌های N و NX نسبت به مدلهای دیگر کیفیت بالاتری دارند. کیفیت صدای این سری هم خوب است. بنابراین می‌توان این سری را مخصوص افرادی دانست که به تماشای فیلم، بازیهای سطح متوسط و افرادی که نیاز به لپ تاپی برای انجام امور روزمره دارند، دانست.

لپ تاپ سری K

این لپ‌تاپها برای افرادی مناسب است که دائما دستگاه را با خود حمل می کنند. چراکه عمر باتری طولانی دارد. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپی دارید که مجبور نباشید دائما آن را شارژ کنید، سری K لپ تاپ های Asus را به شما پیشنهاد می کنیم.

لپ تاپ سری U
این لپ تاپ‌ها معمولا باریک و سبک هستند. اگر به دنبال لپ‌تاپی با وزن پایین و کاررایی خوب هستید این سری مخصوص شماست
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.