نگاهی به بازنگری سند راهبردی زیرساخت؛ ما مسئول انتقال هر نوع ترافیک هستیم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

طبق بازنگری سند راهبردی و بیانیه ماموریت شرکت زیرساخت، این شرکت وظیفه انتقال، راهیابی و مدیریت هر نوع ترافیک (صوت، تصویر و داده) را بر عهده دارد و باید به جایگاه اول ارتباطی در سطح منطقه (هاب منطقه) دست یابد.
 
 
 
سند راهبردی استراتژی، اهداف، سیاست‌ها و چشم انداز شرکت ارتباطات زیرساخت با افق ۱۴۰۴ مشخص شد.
 
در بیانیه تازه مأموریت شرکت ارتباطات زیرساخت که مورد بازنگری قرار گرفته، آمده است: این شرکت وظیفه انتقال، راهیابی و مدیریت هر نوع ترافیک (صوت، تصویر و داده) متقاضیان مجاز اعم از بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در قلمروی شبکه‌های ارتباطی بین‌الملل، راه دور، بین استانی، بین اپراتوری و مناطق خاص را بر عهده دارد.
 
طبق اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، این سند بر اساس روش شناسی ارائه شده و مطالعات راهبردی گسترده (متشکل از مطالعه اسناد بالادستی ملی، بخشی و شرکتی) تنظیم شده و در گردآوری آن، از مصاحبه با مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت نیز استفاده شده است.
 
در چشم‌انداز سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت، این شرکت باید به جایگاه اول ارتباطی در سطح منطقه (هاب منطقه) دست پیدا کند. همچنین باید به عنوان «پیشران توسعه کمی و کیفی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور» و «تأثیرگذار در توزیع ظرفیت‌های ارتباطی جهان» مطرح شود.
 
براساس این چشم انداز، شرکت ارتباطات زیرساخت باید، پیشرو در ارائه سرویس‌های نوین ارتباطی در داخل کشور، باشد.
 
باید مشتری مدار باشد و درخواست مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی پاسخگو باشد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.