نگاهی نزدیک به ال جی اپتیموس L7 II، L5 II ،L3 II

ممتازنیوز:

شاید این روزها همه به دنبال اسمارتفون هایی با اندازه بزرگتر هستند ، خب اینجا در کنگره جهانی موبایل شرکت ال جی با نسل دوم از سری اپتیموس حضور دارد. یک گروه ۳ عددی از اپتیموس که بزرگترین آنها ۴.۳ اینچ و کوچکترین آنها ۳.۲ اینچ سایز دارد.

ال جی اپتیموس L7 II ، L5 II ، L3 II که در زیر تصاویری از آنها را مشاهده خواهید نمود.

نگاهی نزدیک به ال جی اپتیموس L7 II ، L5 II ، L3 II

اولین عضو این گروه L3 II می باشد که به عبارتی کوچکترین آنها نیز می باشد. اندازه صفحه نمایش آن ۳.۲ بوده و کاملا در دست جا می شود. شاید ال جی عده زیادی را با استفاده از پنل HVGA نا امید کرده باشد.به هر حال شاید هم زیاد مورد استقبال بازار قرار نگیرد. یک پردازنده قدیمی و دوربین معمولی که واقعا جالب نمی باشد. در کل چیز جدیدی را نمی توان در آن یافت.

نگاهی نزدیک به ال جی اپتیموس L7 II ، L5 II ، L3 II

مدل L5 II در دو نوع یک و دو سیم کارت عرضه می گردد. یک صفحه نمایش ۴ اینچی از نوع WVGA ، باتری ۱۷۰۰ میلی آمپری و اندازه بزرگتر با رزولوشن بیشتر را دارا می باشد که به نظر بیشتر قابل استفاده می آید. شاید مرور وب نیز بر روی آن با توجه به اندازه اش راحتر باشد.

نگاهی نزدیک به ال جی اپتیموس L7 II ، L5 II ، L3 II

و در نهایت مدل L7 II با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی از نوع IPS LCD. پردازشگر ۱ گیگاهرتزی ، ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی نکات قلبل توجه در این مدل می باشد. به نظر می رسد این ها اسمارتفون هایی با بدنه پلاستیکی می باشند که شرکت ال جی تلاش می کند تا لبه های منحی شکل آن را مورد توجه ما قرار دهد ولی باید دید با این مشخصات چه احساسی را به کاربر می دهند.

slashgear


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.