نگرانی های تازه از گرانی گلابی!

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم گلابی در میدان مرکزی میوه و تره بار درحدود ۵۰۰۰ تومان است، از افزایش قیمت این میوه در ماههای آینده در بازار سخن گفت.

حسین مهاجران درخصوص قیمت گلابی دربازار اظهارداشت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم گلابی در میدان مرکزی میوه و تره بار درحدود ۵۰۰۰ تومان است درحالی که سال گذشته قیمت این محصول درحدود ۳۵۰۰ تومان بود.
وی با اشاره به اینکه احتمال افزایش قیمت گلابی طی ماههای آینده در بازار وجود دارد، گفت: درحال حاضر برخی از افراد در خراسان رضوی اقدام به خرید گلابی تخم نطنزی کرده اند به طوری‌که این میوه را بر سر درخت کیلویی ۴۰۰۰ تومان خریداری کرده اند.
رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه این افراد گلابی را در سردخانه نگهداری می‌کنند و در حدود ۲ ماه دیگر آن را به بازار عرضه خواهند کرد، گفت: سال گذشته آنان این گلابی ها را با قیمتی در حدود ۸۰۰۰ تومان در بازارعرضه کردند.
وی افزود: گلابی در میوه فروشی های سطح شهر با احتساب سود ۳۵ درصد به مردم عرضه می شود. براین اساس قیمت هرکیلوگرم گلابی با احتساب ۳۵ درصد سود در میوه فروشی های سطح شهر در حدود ۶۷۵۰ خواهد بود.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.