“نگهداری امانی اوراق” خدمت جدید بانک سامان

“نگهداری امانی اوراق” خدمت جدید بانک سامان | چاپ |
دوشنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۴:۲۹

بینا- بانک سامان با ارایه خدمتی جدید، خدمات مربوط به نگهداری اوراق مشارکت و گواهی‌های سپرده بی‌نام مشتریان دربانک، واریز سود کوپن‌ها به حساب ذی‌نفع، بازخرید و تسویه وجه اوراق مذکور در سررسید  را برعهده می‌گیرد.
به گزارش بینا، خدمت جدید “نگهداری امانی اوراق”، به‌منظور کاهش ریسک نگهداری اوراق مشارکت و گواهی‌های سپرده بی‌نام مشتریان بانک و بی‌نیازی آن‌ها از مراجعه حضوری به شعب بانک جهت وصول سود این اوراق در تمام شعب بانک سامان اجرایی شده است.
بر اساس این گزارش، خدمات قابل ارایه در این طرح شامل نگهداری، واریز سود، بازخرید و تسویه اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری مدت‌دار ویژه صادره بانک (بانام یا بی‌نام) و اوراق مشارکت صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا سایر نهادهایی که عاملیت فروش آن‌ها برعهده بانک سامان بوده است خواهد بود. بانک سامان در این خدمت اوراق مشارکت سایر بانک‌ها را نیز برای مشتریان خود نگهداری می‌ک ند.
این گزارش می‌افزاید، تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک امکان استفاده از خدمت “نگهداری امانی اوراق” را خواهند داشت. البته بهره‌مندی از این سرویس برای مشتریان ویژه (سامانیان) و خاص با ۵۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد.
گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور یا تماس با مرکز سامان‌ارتباط با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمت به‌دست بیاورند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.