نگهداری و ارتقاء سایپا به عنوان سرمایه ملی اولویت اصلی است

۱۳م اسفند ،

رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا :

نگهداری و ارتقاء سایپا به عنوان سرمایه ملی اولویت اصلی است

مراسم تودیع و معارفه اعضای تازه شرکت سرمایه گذاری سایپا با حضور مهندس سعید مدنی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ، محمود دودانگه رئیس هیئت مدیره و داود تازه بناب عضو موظف هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از سایپا نیوز،  در این مراسم محمود دودانگه رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا با اشاره به این موضوع که کارگران ، کارکنان و مدیران سایپا سرمایه های اصلی این بنگاه بزرگ اقتصادی می باشند گفت : هیئت مدیره برنامه ریزی مناسب و بلند مدتی را جهت استفاده بهینه از این سرمایه ها و ارزش آفرینی به دست توانمند این عزیزان را در برنامه کار خود دارد .
دودانگه در ادامه با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا یک سرمایه ملی است افزود : همه باید در راستای نگهداری و ارتقاء این بنگاه بزرگ اقتصادی بکوشیم و با توجه به اینکه همه مردم عزیز کشورمان از محصولات سایپا ذینفعند باید به گونه ای عمل نماییم که فعالیت های سایپا رضایت عموم مردم ، به عنوان سرمایه گذاران اصلی و مشتریان این بنگاه اقتصادی را در بهترین حالت کسب نماییم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم آقایان سوری ، صباغی ، دودانگه و مدنی به عنوان اعضای تازه هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سایپا معرفی و از زحمات آقایان هاشمی ، مسیبی ، صمدی و پوستین دوز اعضای سابق تقدیر و تشکر شد .

دوشنبه ۱۴ اسفند   ۱۷:۲۳

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.