نیازهای رایانه ای به صورت بومی و محلی در منطقه ۴ تأمین می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ گفت: در کانون های هفت گانه شکوفا برنامه نویسی موبایل توسط مدیران آی تی منطقه اجرا می گردد تا نیازهای رایانه ای به صورت بومی و محلی در بین کودکان تأمین، اجرا می گردد.

سمانه وقتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: منظور از شکوفا شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات است و همهی فعالیت های این کانون در این قالب اجرا می گردد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴، از استقبال خوب شهروندان این منطقه از کانون های شکوفا خبر داد و ادامه داد: در دومین جشنواره ساب پورتال های محله های شهر تهران که در دهه فجر امسال برگزار می گردد با آمادگی کامل حضور می یابیم.

زمانی، با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تقویت کانون های شکوفا تصریح نمود: محلات، مکانی برای سازماندهی و تشکیل شبکه های اجتماعی با موضوعات اجتماعی و فرهنگی است و باید موضوعات فرهنگی در دل محلات نهادینه شود تا شهروندان بهره لازم را از خدمات مدیریت شهری ببرند.

در ادامه حمیدرضا میر ابوطالبی رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی بیان نمود: معرفی فعالیت های سرای محلات و ۱۳ خانه تحت پوشش این مرکز در فضایی به وسعت ۲ هزار متر مربع، نحوه انتخاب مدیران محله و سرای محلات منطقه ۴ از دیگر ویژگی های بارز جشنواره شکوفا در منطقه ۴ به شمار می آید.

میرابوطالبی تأکید نمود: در کانون های هفت گانه شکوفا برنامه نویسی موبایل توسط مدیران آی تی منطقه ۴ اجرا خواهد شد و امیدواریم با همکاری مدیران آی تی محلات بتوانیم در اجرای موفق این طرح فرهنگی و اجتماعی موفقیت های لازم را کسب کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه در اجرای موفق طرح کانون های شکوفا خاطر نشان نمود: خوشبختانه منطقه ۴ ظرفیت بالایی در بحث ساب پورتال ها دارد و تا کنون امکانات مورد نیاز محلات در بحث آی تی تأمین شده است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.