نیروهای مسلح ایران آمادگی‌های لازم را برای مقابله با تمام تهدیدات احتمالی دارند

۳۱فروردین۱۳،

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با تدابیر و فرماندهی بی‌نظیر فرماندهی کل قوا، امروز در بهترین وضعیت اقتدار نظامی به سر می‌بریم و پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با تمام تهدیدات احتمالی را انجام داده‌ایم.

امیر سرتیپ “عبدالرحیم موسوی” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتیممتازنیوز، دربارهٔ میزان آمادگی ارتش کشورمان اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران موظفند که دائماً خود را در سنگر ببینند و بر این اساس آحاد نیروها اعم از پشتیبانی‌کنندگان سازندگان سلاح و تجهیزات و پژوهشگران علوم نظامی باید در اوج آمادگی باشند.

وی افزود: به لطف خدا، با تدابیر و فرماندهی بی‌نظیر فرماندهی کل قوا، امروز در بهترین وضعیت اقتدار نظامی به سر می‌بریم و پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با تمام تهدیدات احتمالی را انجام داده‌ایم.

جانشین فرمانده کل ارتش از عملکرد نیروهای مختلف ارتش در سال قبل ابراز خرسندی و خاطر نشان کرد: به لطف خدا روند پیشرفت و تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی را در سال جاری نیز بیش از پیش طی خواهیم کرد تا آرامش موجود در دل دوستان انقلاب اسلامی را حفظ و به ترس دشمنان کشور بیافزایم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.