نیروی انتظامی در تولید بازی‌های رایانه‌ای مشارکت می‌کند

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سردار اسکندر مومنی افزود: خوشبختانه پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در سال های گذشته با مشارکت تولید کنندگان داخلی فعالیت های خوبی در این حوزه داشته است.
این مقام مسوول در نیروی انتظامی از آمادگی پلیس راهور برای ساخت بازی های رایانه ای با مشارکت تولید کنندگان داخلی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این حوزه، نبود بازی نامه های مناسب و استاندارد بود که خوشبختانه در سال های اخیر پیشرفت های خوبی حاصل شده است.
سردار مومنی ادامه داد: امروز رسانه های دیجیتال بویژه بازی های رایانه ای و نرم افزارهای مختلف، تاثیر بسیار زیادی در آموزش دارند و در همین جهت پلیس راهور نیز فعالیت هایی را انجام داده است.
رییس پلیس راهور ناجا گفت: خوشبختانه در طی سال های اخیر، پلیس راهور تعاملات خوبی با بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان متولی این حوزه در کشور داشته است و این تعاملات و همکاری های همچنان ادامه دارد.
سردار مومنی همچنین درباره برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای در تیر ماه امسال گفت: به طور قطع برگزاری جشنواره و نمایشگاه دراین حوزه و معرفی دستاوردهای تولید کنندگان داخلی به مردم و شرکت های خارجی گذرا است.
رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برگزاری نخستین دوره این جشنواره و نمایشگاه تاثیرات خوبی در معرفی دستاوردها و انعقاد تفاهم نامه های همکاری با شرکت های خارجی داشته است گفت: در نمایشگاه امسال باید سعی شود با رفع نواقص و تقویت نقاط قوت نمایشگاه گذشته، ضمن معرفی دستاوردها، زمینه های صادرات محصولات ایرانی به خارج از کشور بیش از پیش فراهم شود.
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران ۶ تا ۱۰ تیرماه سالجاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.