نیسان با خودرویی فضایی وارد پاریس شد

نیسان نمایشگاه خودروی پاریس را شگفت‌زده کرد. این شرکت با معرفی جدیدترین مدل خود نشان داد که هنوز ایده‌های تازه‌ای برای طراحی خودروهای مد روز دارد. یکی از ایرداتی که به خودروسازان حاضر در نمایشگاه پاریس گرفته می‌شد این بود که آنها با ایده‌های قدیمی وارد شده‌اند و آنچنان محصول جدیدی ندارند که آنرا به بازار معرفی کنند.
نیسان اما به خوبی نشان داد که این موضوع روال عادی نمایشگاه پاریس نیست و هستند شرکت‌هایی که می‌توانند سنت‌شکنی کرده و از خودروهای جدید و «فضایی» رونمایی کنند. 

به گزارش دنیای خودرو ، خودروسازی نیسان موتورز یک شرکت چندملیتی‌است که دفتر مرکزی آن در ژاپن قرار دارد و خواستگاه آن هم در ژاپن بوده‌است. این شرکت آسیایی‌الاصل تنها به نام نیسان ماشین به سراسر جهان نمی‌فرستد بلکه خودروهای اینفینیتی که در آمریکا بسیار پرطرفدار است هم تولید زیرمجموعه‌های این شرکت است. 
نکته جالب دیگری که باید درخصوص نیسان بدانید این است که مالکیت حدود ۵۰ درصد سهام آن به نام رنو فرانسه است.

با این اوصاف نیسان در نمایشگاه پاریس سال جاری محصولی جدید و به شدت جذاب به نام ۳۷۰Z را معرفی کرد. این خودرو حقیقتا از لحاظ طراحی یک سر و گردن از دیگر خودروهای رونمایی شده این نمایشگاه بالا بود. فرم جالب و چشم‌گیر چراغ‌های جلوی نیسان ۳۷۰Z و همچنین طراحی بدنه موج‌دار و پرپیچ‌وتابش به این خودروی زیبایی بیشتری بخشیده است. ۳۷۰Z موتوری شش سیلندر خودرجینی دارد که می‌تواند ۳۲۴ اسب بخار نیرو تولید کند. این خودرو از جنبه سرعت‌گیری هم به شدت مناسب است. زیرا می‌تواند در مدت زمان ۵٫۵ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. از لحاظ خودرو هم احیانا نیسان ۳۷۰Z قیمتی برابر با ۴۸ تا ۵۰ هزار دلار داشته باشد. 
تصاویر این خودرو را می‌توانید مشاهده کنید:


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.