نیستلروی: رونالدو به هیچ عنوان از خود راضی نیست

ملی‌پوش سابق هلند با تمجید از هم‌تیمی‌ سابق خود در منچستر و رئال مادرید گفت: رونالدو از خود راضی نیست.

رونالدو مغرور است اما از خودراضی نیست

رود فان نیستلروی به تمجید از هم‌تیمی سابق خودش پرداخت و بر این باور است که این مهاجم به دلیل سخت‌کوشی یکی از بهترین‌های جهان شده است.

ملی‌پوش سابق هلندی از کریستیانو رونالدو تمجید و تأکید کرد که بازین پرتغالی یک فرد از خود راضی نیست.

فان نیستلروی که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ در منچستر یونایتد و فصل ۱۰-۲۰۰۹ در رئال مادرید، هم‌تیمی رونالدو بود، اظهار داشت: هیچ‌وقت او را فردی از خودراضی ندیدم. او همیشه نصیحت‌ها را می‌پذیرفت و هرگز از خودراضی نبود. او در رختکن فردی عالی بود. رونالدو واقعا مغرور بود، اما همیشه رفتار خوبی داشت و شوخی می‌کرد.

وی ادامه داد: همان طور که مهاجمان با یکدیگر حرف می‌زنند؛ با او حرف می‌زدم. بسیاری از حرکات فردی وی ضروری نبودند و تأثیر‌گذاری کمی داشت. کریس هنوز جای بسیار زیادی برای پیشرفت دارد.

نیستلروی خاطرنشان کرد: او به صورت باورنکردنی سخت کار می‌کرد تا بازیکن بهتری بشود و بهای آن را پرداخته است. رونالدو واقعا دیوانه بازی است و همیشه می‌خواهد بازیکن کاملی باشد.

ملی‌پوش سابق هلندی اشاره کرد:‌ او باید سخت کار می‌کرد تا به جایی که اکنون رسیده، برسد. رونالدو ساعت‌های بیشتری پس از تمرین می‌ماند و کار می‌کرد. ببینید که اکنون به کجا رسیده است.

وی اضافه کرد: او بازیکن بزرگ و قدرتمندی است. از سرعت خوبی برخوردار است و گل‌های زیادی می‌زند. او یک حرفه‌ای بسیار با مسئولیت است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۸ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رود فان نیستلروی, رونالدو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.