نیما شاهرخ‌شاهی به «آقای الف»پیوست

فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی سه‌بعدی به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سعید شرفی‌کیا همچنان ادامه دارد و به تازگی نیما شاهرخ‌شاهی به گروه بازیگران فیلم پیوسته است.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، «سعید شرفی‌کیا» تهیه‌کننده درباره روند تولید فیلم توضیح داد: تاکنون حدود ۴۰ درصد از صحنه‌های فیلم فیلمبرداری شده است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم ظرف ۲۰ روز آینده فیلمبرداری فیلم را به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تنها بخش‌هایی از فیلم سه‌بعدی فیلمبرداری خواهد شد، گفت: ما تمام فیلم را به صورت سه‌بعدی فیلمبرداری می‌کنیم. متاسفانه هیچ ارگان و سازمانی تاکنون از این فیلم حمایت نکرده است. با توجه به این که اولین فیلم سه‌بعدی ایران است و ما بر اساس سخنان رهبر انقلاب که امسال را سال تولید ملی نام‌گذاری کردند، تلاش کردیم تا در سال تولید ملی در حوزه سینما اولین فیلم سه ‌عدی را بسازیم. تمام کارهای فنی فیلم در ایران انجام می‌شود اما هیچ یک از دوستان در این کار از ما حمایت نکردند.

بنابراین گزارش، نیما شاهرخ‌شاهی به گروه بازیگران فیلم پیوسته است تا ایفای یکی از نقش‌ها را برعهده داشته باشد، حضور پیمان یزدانیان برای ساخت موسیقی فیلم هم قطعی شده است.

از روز گذشته گروه در دفتری در خیابان فرشته مستقر شدند تا صحنه‌های مربوط به دفتر کار امیر ادیب (پوریا پورسرخ) را ضبط کنند و پس از پایان این بخش در یکی از بیمارستان‌های تهران ادامه کار فیلمبرداری می‌شود.

در این فیلم پوریا پورسرخ نقش «آقای الف» را برعهده دارد و لیلا اوتادی، نیما شاهرخ شاهی، هوشنگ حریرچیان، مهران رجبی، خشایار راد، حسام شجاعی، شاهین نجومی، مهدی مقدم، مریم پورفاطمی، علی زینعلی، امین عامری، سورنا بایراملو، گلین شیرزاد و… به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: امیرعلی محسنین/ کارگردان: علی عطشانی/ طراح و مجری سه بعدی: بابک محقق/ برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مانفرد اسماعیلی / فیلمبردار: محمد فضیله/ مسئول تروکاژ: آیدین آریایی‌نژاد/ صدابردار: حمیدرضا یوسفی / طراح چهره‌پردازی: امیر ترابی/ طراح صحنه و لباس: امیرحسین غلامی/ مجری طرح: حسام شجاعی/ جانشین مدیرتولید: عباس کلانتری/ مدیران تدارکات: حسین فیض‌آبادی، مهدی بایراملو/ عکاس: بابک برزویه/ منشی صحنه: شیدا یوسفی/ دستیار دو کارگردان: حامد پوراسفندیانی/ گروه فیلمبرداری: امین اسحاقیان، هاشم درزی، همت منتظری، حسین شهسواری، امیرعلی لاجوردی/ دستیار صدا: هاشم زنگی، سعید شکوری/ گروه چهره‌پردازی: ایرج نسیمی، روناک گلشن/ مدیرصحنه: عسل فولادی/ دستیاران صحنه: امیرحسین حاجی‌زاده، الهام احمدی، ساغر نوری/ گروه تدارکات: محمدرضا خدادی، مهدی زارعی، سعید دلاوری/ دستیار عکاس: پریدخت اصباح

تمام مراحل انجام کارهای سه‌بعدی فیلم و طراحی سه‌بعدی آن در ایران و توسط کارشناسان ایرانی انجام می‌شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.