نیمه دوم سال بازتاب بهتری از جشنواره‌های تئاتری دارد

۲۶ام بهمن ،

کارگردان حاضر در جشنواره ˝تئاتر تک نفره˝:

کارگردان حاضر در جشنواره ˝تئاتر تک نفره˝ تغییر زمان برگزاری این جشنواره از بهمن ماه سال جاری به فروردین سال آینده را برای بازتاب عمومی جشنواره مناسب ندانست.

علیرضا مهران که با نمایش “قصه بدشانسی آدمی که هیچوقت شانس نداشت” در جشنواره تئاتر تک نفره حضور دارد در اینباره به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: این اثر یکی دیگر از نمایش‌های گروه “سپاس” است که با ایفای نقش محمد زواربی‌ریا به صحنه می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: نمایش قصه مردی است که هر جا احساس می‌کند در زندگی شانس به او روی آورده اتفاقی منجر به این می‌شود که او باز هم از شانس ناامید شود و در نهایت هم به روی یک مین بازمانده از جنگ جهانی دوم رفته و جان خود را از دست می‌دهد.

مهران همچنین تغییر زمان برگزاری این جشنواره از بهمن ماه سال جاری به فروردین سال آینده را برای بازتاب عمومی جشنواره مناسب ندانست و گفت: پس از تعطیلات عید نوروز ممکن است برای مدتی فضایی سرد بر تئاتر حاکم شود و بهتر بود جشنواره تئاتر تک نفره در نیمه دوم همین سال برگزار می شد اما با این حال امید است گروه ها بتوانند خود را در وقت باقی مانده برای جشنواره آماده کرده و آثار به بهترین شگل اجرا شوند.

دوره‌های اول و دوم جشنواره تئاتر تک نفره در سال‌های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۹ با حضور هنرمندان جوان و توانمند تئاتر کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد و سومین دوره این جشنواره در سال به میزبانی این فرهنگسرا برگزار شود.

پیش از این قرار بود این جشنواره در بهمن ماه سال جاری برگزار شود به فروردین ماه موکول شد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.