نیمی از تولیدات ایران خودرو باید بابرند ایرانی باشد

این خبر امروز سهشنبه ۱۶آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

نیمی از تولیدات ایران خودرو باید بابرند ایرانی باشد

عصر خودرو : قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو اعلام نمود : با وجود محدودیت های بین المللی و فضای کسب و کارصنعتی ، روند بومی سازی فناوری تولیدو سرعت در خودکفایی ساخت قطعات خودرو شتاب بیشتری گرفت که این امر برگ برنده گروه صنعتی ایران خودرواست .

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایکوپرس ، مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درکیفیت و محصول با بیان این مطلب گفت : درسال تولید ملی ، استفاده بیش‌تر از توان بخش صنعت قطعه سازی کشور در طراحی و تولید محصول در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته که نمونه بارز آن تولید رانا و دنا است .
وی با اشاره به اینکه راهبرد ایران خودرو افزایش ساخت داخل محصولات است خاطر نشان ساخت : همه تمهیدات لازم برای تولید و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب مطلوب به مشتریان انجام شده است .
مهندس سلیمانی در زمینه چشم انداز ایران ۱۴۰۰ افزود: در این سند چشم انداز، تولید سالانه سه میلیون دستگاه خودرو درنظر گرفته شده است که از این میزان ۵۰ درصد آن باید تولید خودرو با برند ایرانی باشد.
وی افزود: بر اساس استراتژی گروه صنعتی ایران خودرو و مطابق با سند ایران ۱۴۰۰، ایران خودرو سالانه یک میلیون دستگاه خودرو تولید و ۱۵۰ هزار دستگاه صادر خواهد نمود.
قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو از دیگر طرح های توسعه ای ایران خودرو را طراحی دو پلتفرم، توسعه قوای محرکه تازه و توسعه خودکفایی در ساخت قطعات عنوان نمود.

سه شنبه ۱۶ آبان   ۱۰:۳۶

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.