نیمی از پروژه‌های دولت دهم در ساری نیمه‌تمام ماند

ایران > دولت– ساری:
فرماندار ساری با اینکه اعلام کرد ‌ در هفته دولت پروژه‌های خوبی در مرکز استان مازندران به بهره‌برداری رسید اما به این نکته هم اشاره کرد که در این شهرستان ۱۱۴پروژه نیمه‌تمام وجود دارد.

 جواد واحدی در جمع خبرنگاران گفت: در هفته دولت ۳۲ پروژه معادل ۶۶ میلیارد ریال در مرکز استان به بهره‌برداری رسید. با وجود این، وی عنوان کرد که نیمی از مصوبات سفر دولت احمدی‌نژاد در مرکز مازندران اجرایی شده است. وی افزود: بخش ضروریی از مصوبات سفر دوم به بعد در شهرستان ساری اجرایی نشد. وی زیرساخت‌هایی که برای مرکز استان درنظر گرفته می‌شود را بسیار ضعیف دانست و یادآور شد: با توجه به حجم جمعیتی که ساری دارد اعتباراتی که درنظر می‌گیرند بسیار اندک است.

واحدی عنوان کرد: بهتر است سازمان برنامه‌ریزی کشور از سرجمع اعتبارات استانی یک تا ۱/۵ درصد را به سرانه خدمات مرکز استان اختصاص دهد. واحدی با اشاره اینکه ۱۱۴ پروژه نیمه‌تمام در مرکز استان وجود دارد، تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ساری ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. وی ادامه داد: برای اتمام این پروژه‌ها ۷ سال زمان نیاز است و در این راستا اهتمام دستگاه‌های ذی ربط و دستگاه‌های توزیع‌کننده اعتبار را می‌طلبد. واحدی تأکید کرد: زباله ضروری‌ترین معضل استان است .


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.