نیویورک تایمز: ظریف از توئیتر برای ارتباط با آمریکایی‎ها استفاده می‌کند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نیویورک تایمز در حالیکه در گزارشی نوشته است ظریف مایل است دیدگاه‌های خود را با آمریکایی‌ها در میان نهد و در همین راستا لینک مصاحبه خود با پرس تی وی را در یوتیوب توئیت کرده است، اما تاکید می‎کند که کسانی که مایلند مصاحبه وزیر خارجه ایران را ببینند، بهتر است عجله کنند، چون در ماه‌های اخیر چند اکانت پرس تی وی در یوتیوب از کار انداخته یا بسته شده‌ است.

خبراقتصادی:به گزارش سیتنا نیویورک تایمز در گزارشی به انسداد مکرر پرس تی وی، در یوتیوب پرداخته است. این روزنامه می‌نویسد، سازمانی که درخواست انسداد این کانال را کرده، این اقدام را بخشی از تحریم‌ها علیه ایران می‌داند.

یکی از گزارشگران روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود اشاره کرده که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه تازه ایران، در مصاحبه‌ای به زبان انگلیسی با پرس تی وی به موضوع سوریه پرداخته و ویدئوی این مصاحبه در یوتیوب انتشار یافته است.

این روزنامه آمریکایی سپس می‌افزاید: «البته کسانی که مایلند مصاحبه محمد جواد ظریف را ببینند، بهتر است عجله کنند، چون در ماه‌های اخیر چند اکانت پرس تی وی در یوتیوب از کار انداخته یا بسته شده‌ است.»

به نوشته “نیویورک تایمز”، محمد جواد ظریف مایل است دیدگاه‌های خود را با آمریکایی‌ها در میان نهد و چون احتمالا می‌داند که آنان نمی‌توانند برنامه‌های پرس تی وی را از طریق تلویزیون ببینند، لینک مصاحبه خود در یوتیوب را – مصاحبه‌ای که پرس تی وی با وی کرده و در کانال خود در یوتیوب قرار داده – توئیت کرده است. “نیویورک تایمز” اشاره می‌کند که ظریف از توئیتر برای ارتباط با شهروندان آمریکا استفاده می‌کند.

این مصاحبه در تاریخ ۹ سپتامبر در یوتیوب گذاشته شده و هنوز هم می‌توان آن را دید. اما چند ماه است که میان پرس تی وی و یوتیوب کشمکش وجود دارد.

به گزارش “نیویورک تایمز”، یک سخنگوی یوتیوب حاضر به پاسخ به این پرسش نشده که آیا مسدود کردن کانال پرس تی وی در یوتیوب بخشی از تحریم‌ها علیه ایران بوده است یا نه؟


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.