نیکبخت: تابع تصمیم سرمربی هستم، حتی اگر یک دقیقه بازی کنم/ مجیدی بازیکن مهمی برای استقلال است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – علیرضا واحدی نیکبخت مدافع چپ استقلال در بازی با داماش باز هم در ترکیب ثابت قرار گرفت ولی در دقایق ابتدایی نیمه دوم تعویض شد.

به گزارش ممتاز؛ او عملکردش در این بازی را مناسب توصیف کرد و نسبت به تعویض هم اعتراضی ندارد. نیکبخت در مورد بازی با داماش،دیدار حساس استقلال با بوریرام تایلند و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.

بازی با داماش چطور بود؟

برخی معتقدند بازی خوبی نبود ولی من این نظر را ندارم.روی چمن مصنوعی نمی توان بهتر از این بازی کرد ولی با این حال ما چند فرصت خوب داشتیم و بد بازی نکردیم.در رشت ۳ امتیاز گرفتن بسیار با ارزش بود.

از عملکرد خودت راضی بودی؟

به نظر خودم خوب بازی کردم و نسبت به بازی قبلی چند نفوذ هم انجام دادم و سرحال تر از بازی قبل بودم.تشخیص سرمربی هم این بود که در نیمه دوم تعویض شوم و مشکلی بابت این موضوع ندارم.من تابع تصمیم سرمربی هستم حتی اگر یک دقیقه بازی کنم.دوست دارم حرفه ای فکر کنم و در هر شرایطی که قرار می گیرم بهترین عملکرد را داشته باشم.

مجیدی همچنان گل های حساسی برای استقلال می زند.در مورد او چه صحبتی داری؟

فرهاد واقعا بازیکن خوبی است که دوباره به استقلال کمک کرد و یک گل مهم زد.او برای استقلال بازیکن مهمی است.

مثل اینکه بردن در بازی های خارج از خانه را خوب بلد میباشید؟

خدا را شکر که همه بازی های خارج از خانه را بردیم.بازی با سپاهان را هم باید می بردیم ولی بدشانسی آوردیم.البته آن باخت را در بازی های خارج از خانه که پیروز شدیم جبران کردیم.

فکر می کنی استقلال قهرمان می‌شود؟

هنوز بسیار زود است در این خصوص حرف بزنیم و معلوم نیست تا پایان لیگ چه اتفاقاتی می افتد.

نظرت در مورد بازی با بوریرام تایلند چیست؟

بازی سختی است و آنها هم چند بازیکن اسپانیایی دارند و تا این مرحله بالا آمده اند.باید در تهران طوری نتیجه بگیریم که کار به بازی برگشت نکشد و صعودمان دچار اما و اگر نشود.هواداران هم در این چند هفته برای ما سنگ تمام گذاشتند و مطمئنا در این بازی هم ورزشگاه را پر خواهند کرد.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.