نیکبخت: قلعه‌نویی به من اعتماد کرد، هم‌تیمی‌هایم کمکم کردند/ امیدوارم بتوانم جواب محبت هواداران را بدهم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علیرضا واحدی‌نیکبخت می گوید بعد از مدت ها دوری از فوتبال، دوباره اعتماد به نفس لازم را به دست آورده است.

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال؛ علیرضا واحدی‌نیکبخت در بازی مقابل صبا اولین حضور ثابت‌اش در ترکیب استقلال را تجربه کرد. او در این خصوص گفت: دوست دارم پیش از هرچیز از امیر قلعه‌نویی بابت اعتمادی که به من کرد تشکر کنم. بعد از ۷ سال، باز هم با لباس استقلال در ترکیب ثابت قرار گرفتم آن هم در پست دفاع چپ. فکر می‌کنم در نهایت هم توانستم آنچه که مربی از من خواسته بود را در زمین پیاده کنم.

او ادامه داد: درست است مدتی از فوتبال دور بودم اما هم‌تیمی‌هایم هم بسیار کمکم کردند و به من لطف داشتند تا اعتماد به نفس لازم را به دست بیاورم.

نیکبخت ضمن تشکر از هواداران استقلال گفت: هواداران در این بازی نه تنها برای من که برای استقلال سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم بتوانم جواب زحمات آنها را به خوبی بدهم.

او در خصوص اینکه در این بازی در پست دفاع چپ به میدان رفت، هم گفت: من در تیم ملی و استقلال هافبک فوروارد بازی می‌کردم. کمی زمان لازم دارم تا در این پست تازه جا بیفتم و اگرچه که بسیار در کارهای هجومی شرکت نکردم ولی به نظرم توانستم آنچه که مربی از من می‌خواست را پیاده کنم.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.