نیکی کریمی جایزه اصلی فستیوال فیلم مانهایم آلمان را گرفت

۲۹ آبان ،

نیکی کریمی، کارگردان فیلم سینمایی ˝سوت پایان˝ جایزه اول بخش مسابقه شصت‌ویکمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم ˝مانهایم˝ آلمان را از آن خود کرد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، نیکی کریمی، کارگردان فیلم سینمایی “سوت پایان” که با این فیلم در بخش مسابقه شصت‌ویکمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم مانهایم آلمان حضور داشت، توانست جایزه اول این فستیوال را به دست آورد.

بنابر این گزارش تفسیری، هیئت داوران شصت‌ویکمین دوره این فستیوال که از روز ۲۰ آبان ماه سالجاری (۱۰ نوامبر ۲۰۱۲میلادی) آغاز به کار کرده بود دیشب با اعلام برندگان به کار خود پایان دادند.

در بیانیه هیئت داوران آمده؛ “سوت پایان” با قدرت در بیان تصویری سینمایی به بسیارزیبایی انسانیت و کمک به همنوع را به ما نشان می‌دهد .کشمکشی که تا پایان ما را با خود می‌کشاند و فیلمساز به ما خاطرنشان می‌سازد که برای سعادتمند شدن ابتدا باید به فکر کمک به دیگران و همنوعان خود باشیم.

“سوت پایان” که سال پیش در فستیوال پوسان کره جنوبی برای اولین بار به نمایش درآمده بود در فستیوال فیلم وزول فرانسه هم موفق به دریافت سه جایزه شده بود.

گفتنی است، نیکی کریمی علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، بازیگری و تهیه‌کنندگی این فیلم را هم به عهده داشته است. در “سوت پایان” شهاب حسینی و هستی مهدوی‌فر به ایفای نقش پرداخته‌اند.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.