هابیت‌ها، پیروز رقابت فشرده فیلم‌ها در هفته پایانی سال ۲۰۱۲

۱۱م دیماه ،

هابیت‌های ˝پیتر جکسون˝ در رقابتی فشرده با پشت سر گذاشتن جانگوی ˝کوئنتین تارانتینو˝ در صدر فهرست پرفروش‌های هفته پایانی سال ۲۰۱۲ میلادی جای گرفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، بر اساس آمار انتشار یافته فیلم “هابیت: سفر غیر منتظره” ساخته “پیتر جکسون” با ۳۲/۹ میلیون دلار فروش، “جانگوی فراری” ساخته “کوئنتین تارانتینو” با ۳۰/۶ میلیون دلار و “بینوایان” ساخته “تام هوپر” با ۲۸ میلیون دلار در جایگاه اول تا سوم باکس‌آفیس قرار گرفتند.

بنابر این گزارش، با احتساب فروش این هفته فیلم‌ها، مجموع فروش جهانی فیلم‌ “هابیت: سفر غیر منتظره” با در اختیار داشتن ۴۱۰۰ سالن به ۲۲۲/۷ میلیون دلار، “جانگوی فراری” با در اختیار داشتن ۳۰۱۰ سالن به ۶۴ میلیون دلار و “بینوایان” هم با ۲۸۰۸ سالن به ۶۷/۴ میلیون دلار رسیده است.

پس از این سه فیلم، رتبه‌های چهارم تا دهم باکس‌آفیس این هفته به ترتیب در اختیار فیلم‌های “راهنمایی والدین” ساخته “اندی فیکمن” با ۱۴/۸ میلیون دلار، “جک ریچر” با ساخته “کریستوفر مک‌کوئر” با ۱۴ میلیون دلار، “This is 40” ساخته “جود آپتا” با ۱۳/۱ میلیون دلار، “لینکولن” ساخته “استیون اسپیلبرگ” با ۷/۵ میلیون دلار، “سفر گناه‌آمیز” ساخته “آن فلچر” با ۶/۷ میلیون دلار، “هیولاها” با ۶/۳ میلیون دلار و “ظهور نگهبان‌ها” ساخته “پیتر رمزی” با ۴/۹ میلیون دلار است.
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.