هاجسون:کلورلی عالی بود

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از برد ۱-۲ تیمش مقابل ایتالیا در دیداری دوستانه به تمجید از شاگردانش پرداخت . گلهای فیل جگیه لکا و ژرامین دفو برای شکست دادن اتزوری کافی بود .

به نقل از گل این درحالی بود که انگلیس در رقابتهای یورو۲۰۱۲ به دست ایتالیا از گردونه رقابتها خارج شده بود و حالا توانست انتقام آن شکست تلخ را بگیرد.

درپایان این دیدار روی هاجسون سرمربی سه شیرها به آی.تی.وی گفت:« بحث سیستم بازی مطرح نیست و بحث بازیکنان مطرح است. فکر می کنم که با سه بازیکن در خط میانی توانستیم به خوبی پاسکاری کرده و کنترل توپ را در دست بگیریم.بازیکنان تیم ما خیلی به شدت تلاش کردند و البته تلاش آنها در بازی ۴شنبه شب تفاوتی با تلاش آنها در یورو نداشت. شاید تفاوت عمده در اینجا بود که در بازی دوستانه ۴شنبه،با آرامش و خونسردی بیشتری بازی کردیم و خوش شانس بودیم که اندکی بهتر پاسکاری می کردیم.»

هاجسون در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که تیمش در مقایسه با رقابتهای یورو تغییر زیادی داشته؛ و حالا می خواهد بازیکنان جدیدی را در عرصه بین المللی تست کند.

هاجسون دراین باره گفت:« من برای دیدن بازی بازیکنان جدید، به آنها فرصت می دهم. شاید اگر همان بازیکنانی که در یورو استفاده کرده بودم را در این بازی استفاده می کردم،نتیجه به نحو دیگری رقم می خورد. این فوق العاده است که به بازیکنان باکیفیت و بازیکنان تیم اصلی استراحت داد و بازیکنان جوان و جدید را که پیش از فرصت بازی کردن نیافته بودند را به کار گرفت. »

تام کلورلی در این بازی، اولین بازی رسمی اش برای تیم بزرگسالان انگلیس را برگزار کرد وهاجسون از بازی او کاملا راضی بود:« ما می دانیم که تام کلورلی بازیکن خوبی است. فکر می کنم که او بازیکن خیلی مهمی برای منچستر هم هست. خیلی بدشانس بودیم که زود او را از دست دادیم و خوشحالم که او آماده از تیم بریتانیا بازگشته و خیلی خوب هم برای این تیم بازی کرده.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.