هاشمی طبا: آمده ام تا باقی مانده آنها که کشور را زیر قرض بردند از کمیته المپیک پاک کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – مصطفی هاشمی طبا می گوید تنها سببش برای ورود به انتخابات حصول این اطمینان است که علی آبادی و تیمش از ورزش می روند.

به گزارش ممتاز ؛ مصطفی هاشمی طبا که به همراه امیر حسینی ، مجید شایسته و جعفر کامبوزیا به برنامه ورزش از نگاه دو رفته بود تا دربارهٔ مسائل مربوط به کمیته ملی المپیک سخن بگوید ، در بخشی از حرف هایش گفت:« من سال ۶۷ رئیس کمیته ملی المپیک بودم که یک روز آقای هاشمی مرا به دفترش خواست و گفت رئیس وقت ورزش(حسن غفوری فرد) از من گله کرده است. ایشان از من خواستند تا خودم مشکل را حل کنم. همان روز استعفا دادم یا سال ۱۳۸۰ بود که برادر آقای خاتمی پیش من آمدند و نکته ای دربارهٔ من از ایشان نقل کردند. همان جا گفتم چشم و از ورزش رفتم. پس من دنبال ماندن نیستم. اما چرا ورود کردم؟ سببش این است که بقایای آنهایی که قانون برنامه ۵ ساله کشور ، افق چشم انداز ۲۰ ساله و بسیار دیگر از قوانین کشور را قبول نداشتند و کشور و دولت تازه را زیر بار قرضی سنگین بردند و زندگی را بر مردم سخت کردند ، باید از کمیته ملی المپیک پاک شود.»

هاشمی طبا در بخشی دیگر از حرفهایش از گودرزی خواست به مسائل کمیته به عنوان رئیس مجمع ورود کند و گفت :« این هیات اجرایی باید افتخارش باشد که دولت منتخب مردم ، در این بحث ورود کند.»

از دیگر نکات این جلسه جایی بود که امیر حسینی گفت:« این نطفه دخالت در ورزش در دوره دولت اصلاحات گذاشته شد واز سال ۱۳۸۰٫» جعفر کامبوزیا ، رئیس فدراسیون شطرنج هم در بخشی دیگر از حرف هایش علی آبادی و قدمی را متهم کرد که با بحث تعلیق می خواهند در مقام شان باقی بمانند. او مثل شایسته ، میراسماعیلی ، علی نژاد و پولادگر، داوری ، مشحون و محسن رضوانی از اعتراض شان مجمع کمیته وزیر پیشین ورزش و نحوه تائید اساسنامه سخن گفتند درحالی که همه در دوره های قبلی با سکوت شان این اتفاقات را رقم زده بودند.

هاشمی طبا همچنین در این برنامه با انتقاد از علی آبادی باری دیگر دربارهٔ او گفت که هنرش تعلیق ورزش است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.