هافبک‌های دفاعی استقلال چند گل زده‌‌اند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

 پریجا اوگنینوویچ  که ۳ سال در رئال مادرید حضور داشته در واکنش به انتقاد فتح الله زاده که گفته بود “بازیکنی که سال قبل ۱۱ بازی کرده و یک گل زده در آستانه حضور در پرسپولیس است” عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه استقلال نامی از این بازیکن نبرده اما منظورش استفان آپیا است. آپیا قرار است در تمرینات پرسپولیس شرکت کند و هنوز با این تیم قرار داد نبسته است.

وی ادامه داد: برای من جای تعجب دارد که به جای میهمان نوازی، تیم رقیب این گونه در صدد زیر سؤال بردن آپیا است. آنها به آمار و ارقامی استناد کرده‌اند که نشان می‌دهد آپیا موفق نبوده اما باید بگویم پست این بازیکن هافبک دفاعی است و هافبک دفاعی لزوما نباید گلزن باشد.

مدیر برنامه‌های آپیا تصریح کرد: برای روشن شدن موضوع بوسکتس بازیکن بارسلونا را مثال می‌زنم. او در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و در ۲۰۶ بازی برای بارسلونا ۷ گل زده است. این بازیکن در ۱۲۶ بازی در لیگ اسپانیا برای بارسا ۳ گل زده و در ۵۰ بازی ملی گلی به ثمر نرسانده است. با این شرایط آیا بوسکتس که در بهترین تیم جهان بازی می‌کند بازیکن ناتوانی است.

اوگنینوویچ اظهار داشت: نمی‌دانم هافبک‌های دفاعی استقلال در یکی دو سال اخیر چند گل زده‌اند. به نظر می‌رسد حضور آپیا در تهران که هنوز با پرسپولیس قرارداد نبسته به واسطه سوابق درخشان برای استقلال گران همه شده است.

همچنین نماینده کارنی در ایران که دیگر بازیکن مد نظر باشگاه پرسپولیس است در واکنش به اظهارات فتح الله زاده به فارس گفت: بر خلاف اینکه گفته می‌شود کارنی یک سال بازی نکرده باید بگویم او شهریورماه امسال با پیراهن تیم ملی استرالیا برابر اردن و لبنان به میدان رفته است.

کارنی یک ماه پیش از این نیز برابر اسکاتلند در ترکیب اصلی تیم استرالیا حضور داشت و حدود ۳ ، ۴ ماه پیش هم در تیم بنیادکار ازبکستان بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: کارنی سابقه حضور در تیم‌های بلکپول، شفیلد، اورتون بازی می‌کرد و صحبت‌هایی که مبنی بر بازی نکردن وی در یک سال قبل مطرح می‌‌شود درست نیست و آمار غلطی است که داده می‌شود. کاش مطالعه بیشتری صورت می‌گرفت و اینگونه درباره بازیکنی که هنوز به ایران نیامده صحبت نمی‌شد.

نماینده کارنی در ایران خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برخی می‌خواهند حضور بازیکنان خارجی در ایران را زیر سؤال ببرند و سبب تاسف است که با اطلاعات غلط این کار را انجام می‌دهند.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که با مراجعه به اینترنت می‌توان به واقعیت پی‌برد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.