هاینکس: بسیار هوشمندانه بازی کردیم

یوپ هاینکس پس از پایان این دیدار به وبسایت رسمی باشگاه گفت:” شما باید در نظر داشته باشید که ما سه شنبه شب سفری به بلاروس داشتیم و این برای ما دشوار بود که امروز هم بازی کنیم اما هوش مندانه بازی کردیم ما بازی را تحت سلطه داشتیم و هیچ شانسی به حریف ندادیم بسیار با انگیزه بازی کردیم. من مطمئن بودم که ما در خط جلو بسیار قدرت مند هستیم و تنها باید در کارهای دفاعی بااطمینان ظاهر می شدیم.”

فرانک ریبری:” این مهم بود که پس از شکست در دیدار گذشته این بازی را پیروز باشیم. چنین شکست هایی می تواند اتفاق بیافتد اما ما به خوبی آن را پاسخ دادیم. این که گلی دریافت نکردیم بسیار خوب است این پیروزی برای اعتماد به نفس بازیکنان پیش از بازی های ملی بسیار مهم بود. باید سعی کنیم بازی های آینده را نیز پیروز شویم البته آسان نخواهد بود ولی اکنون ما تیم خوبی در اختیار داریم. ما نباید به عملکرد دورتموند یا سایر تیم ها نگاه کنیم باید ریتم خود را ادامه دهیم.”

باستین شواین اشتایگر:” پس از پیروزی در هفتمین هفته هیچ انتقادی مطرح نخواهد شد ما اکنون می توانیم براحتی به جشن اکتبر رفته و استراحت کنیم پس از شکست برابر بوریسوف ما خوب به بازی برگشتیم و تعطیلات چند روزه در طول جشن اکتبر می تواند برای همه بازیکنان خوب باشد.”

مارکوس بابل (سرمربی هوفنهایم):” من فکر می کنم بایرن سزاوار پیروزی بود با این وجود من از بازی تیمم ناراضی نیستم ما در بسیاری از زمان ها خوب بودیم اما بهرحال کمی هم باید شانس داشته باشیم در خط دفاع عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما در بخش هجومی زیاد خوب نبودیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.