هاینکس: شکست بارسلونا سرآمد نتایج درخشان ما بود

۳۱فروردین۱۳،

1799308_w2.jpg

سرمربی بایرن‌ مونیخ پس از پیروزی پر گل برابر بارسلونا با تمجید از سربازان تیمش این نتیجه‌ را سرآمد نتایج درخشان بایرن‌ مونیخ توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بایرن‌ مونیخ دیشب موفق شد با نتیجه‌ پر گل چهار بر صفر بارسلونا را از پیش‌رو بردارد تا در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن‌ مونیخ پس از پایان بازی تیمش در نشست خبری با تمجید از بازیکنان خود گفت: در تمام بازی‌هایی که امسال برگزار کردیم، عالی بود. اما این نتیجه‌ سرآمد تمام بازی‌های خوب ما بود. اکنون پس از دو سال حذف از لیگ قهرمانان اروپا عطش بسیاری برای موفقیت در تیم ما وجود دارد.

هاینکس ادامه داد: تیم من برابر بارسلونا از لحاظ تاکتیکی بی‌نقص و عالی ظاهر شد. بسیار خوب دویدیم و بسیار خوب جنگیدیم و به خوبی قدرت و کلاس بازی خود را نشان دادیم. نکته مهم بازی ما برابر بارسلونا این بود که توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. در طول نود دقیقه ما تیم برتر بودیم و کاملا بر بازی تسلط داشتیم. بارسلونا برابر ما نتوانست کار خاصی انجام دهد. آنها در طول نود دقیقه یک یا یکی و نصفی موقعیت داشتند.

هاینکس که با بایرن‌ مونیخ قهرمان بوندسلیگا شده است و تیمش را به فینال جام حذفی آلمان رسانده است، اکنون این شانس را دارد تا بتواند به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.