هجدهمین کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران

۱۶ام بهمن ،

دبیر علمی کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران با بیان این که کنفرانس سالانه، انجمن کامپیوتر ۲۲ اسفند ماه ایران برگزار می گردد گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ مقاله به هجدهمین کنفرانس انجمن کامپیوتر ارسال شده است.

حمید سربازی آزاد دبیر علمی کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنفرانس گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ مقاله با زبان فارسی به دبیر خانه کنفرانس ارسال شده است.

وی افزود: انجمن کامپیوتر ایران سالانه به کنفرانس ملی به زبان فارسی و چهار همایش بین المللی به زبان انگلیسی به صورت مستقل برگزار می کند.

سربازی آزاد اضافه کرد: هدف از برگزاری چنین همایش هایی ارائه دستاورد ها پژوهشی محققین علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات مشغول در صنعت و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه ها است.

دبیر علمی کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران اظهار داشت: در کنار کنفرانس قرار است چندین کارگاه آموزشی و فنی در زمینه های معماری کامپیوتر ، شبکه و IT برگزار شود.

وی یادآور شد: در این کنفرانس ها جدا از بحث های علمی و پژوهشی مشکلات مربوط به صنعت IT بین محققین، اساتید و کارشناسان بحث و تبادل نظر می گردد.

گفتنی است: هجدهمین کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران ۲۲ الی ۲۴ اسفند برگزار می گردد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.