هدف ازاهانت به ساحت مقدسات، سست کردن ایمان جوانان مسلمان است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: آنها از بیداری اسلامی و خروش جوانان مسلمان در این کشورها به وحشت افتاده و از خیزش های یکی پس از دیگری جوامع اسلامی به ستوه آمده اند ، بنا براین به فکر تضعیف اعتقادات مسلمانان برآمده اند.

به گفته وی اما این اقدامات نتیجه عکس داده و جرقه اعتراضات جهان اسلام به این توطئه سیاه از مصر شروع شد و به سرعت تمام کشورهای اسلامی را فرا گرفت و جوانان غیور مسلمان در این کشورها پرچم آمریکا را به پایین کشیدند.

خطیب نماز جمعه این هفته قشم ابراز انزجار از عاملان، طراحان و پشتیبانان این اقدام موهن و مهمتر از آن تحریم کالاهای کشورهای حامی این اقدام را وظیفه همه مسلمانان دانست و گفت: این اقدام یک توطئه دقیق صهیونیستی – آمریکایی است و سازنده فیلم موهن تابعیت آمریکایی و رژیم صهیونیستی دارد و افزون بر ۱۰۰نفر صهیونیست نیز برای ساختن این فیلم به سازنده آن کمک مالی کرده اند.

وی با تشریح سابقه اقدامات موهن دشمنان اسلام برای تضعیف اعتقادات مسلمانان به انتشار کتاب موهن سلمان رشدی و موضع قاطع امام راحل در مقابل آن اشاره کرد و یادآور شد: اگر غرب صداقت داشت به جای فرا خواندن سفرای خود از تهران، می توانست با برخورد مناسب با عاملان و طراحان این گونه اقدامات موهن، مانع تکرار آنها شود.

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: ولی همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اعلام کردند خود استکبار جهانی صحنه گردان این اقدامات موهن بوده و است.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود بازیگران پشت پرده سناریو قطع رابطه کانادا با کشورمان را نیز استکبار جهانی خواند و از دولتمردان کانادا خواست دراین خصوص از اروپایی ها عبرت بگیرد که با شرمندگی سفرای خود را دوباره به ایران برگرداندند.

امام جمعه قشم با اشاره به دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت امام رضا(ع)

به طول می انجامد، خواستار برگزاری باشکوه مراسم این دهه شد و از کم رنگ برگزار شدن ایام صادقیه در قشم نیز گلایه کرد./ک۲

۱۸۷۱/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.