هدف از فیلم‌های اهانت‌آمیز به پیامبر (ص) «اسلام هراسی» است

هدف از فیلم‌های اهانت‌آمیز به پیامبر (ص) «اسلام هراسی» است

ابراهیم اصغری در گفتگو با هنرنیوز:

هدف از فیلم‌های اهانت‌آمیز به پیامبر (ص) «اسلام هراسی» است

یک تهیه کننده سینمای ایران گفت: با ساخت فیلمهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) چهره واقعی صهیونیزم و امریکا نمایان تر می شود.

تاریخ : شنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۰:۳۲

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد پخش فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) افزود: بی شک بخش این فیلم با طراحی قبلی انجام شده و از پشتوانه سیاسی و امپریالیستی برخوردار است این در حالی است که این عمل زشت با هیچ تفکر انسانی و اخلاقی جهان سازگار نیست چرا که همه ادیان باید مراقب باشند تا به دیگر ادیان بی احترامی نکنند.
وی ادامه داد: متولیان اصلی این کار به دنبال مقاصد دیگری هستند تا بتوانند چهره واقعی اسلام را خدشه دار کنند و بحث «اسلام هراسی» را در میان جوامع غربی

متولیان اصلی این کار به دنبال مقاصد دیگری هستند تا بتوانند چهره واقعی اسلام را خدشه دار کنند و بحث « اسلام هراسی » را در میان جوامع غربی همچنان زنده نگه دارند.

همچنان زنده نگه دارند.
تهیه کننده فیلم سینمایی «شور شیرین» تصریح کرد: با ساخت فیلمهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) چهره واقعی صهیونیزم و امریکا نمایان تر می شود و فرمایشات رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری در خصوص امپریالیزم و ضدیت با اسلام بیشتر از سوی دنیای غرب خود نمایی می کند.
این سینماگر خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که فیلمسازان مستقل امریکایی نه جسارت ساخت چنین آثاری را دارند و نه به خودشان اجازه خواهند داد به سمت چنین سوژه هایی بروند. بی شک سازندگان این نوع فیلمها از سوی کسان دیگری تحریک و طراحی می شوند تا اسلام را هدف قرار بدهند و تشتت را در میان جوامع اسلامی رقم بزنند. 
اصغری تاکید کرد: شاید عدم پاسخ مناسب به اهانت های مکرر فیلمسازان و هنرمندان غربی به پیامبر باعث شده تا سازندگان این آثار به جهان اعلام کنند که مسلمانان خیلی در اعتقادهایشان راسخ نیستند و در پاسخ به اینگونه اهانت ها، منفعلانه عمل می کنند. در حالی که موضع تند علیه این اهانت ها، خواهد توانست جلوی بی حرمتی های بعدی را مسدود کند.
تهیه کننده فیلم سینمایی «به کبودی یاس» افزود: وظیفه اسلامی ما حکم می کند همواره به سایر ادیان احترام بگذاریم و به همین جهت است که هیچ فیلمساز مسلمانی به خودش اجازه نمی دهد در آثارش به پیامبران دیگر و بویژه حضرت عیسی و موسی (ع) توهین کنند.

کد خبر: ۴۶۱۵۹

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.