هدف اصلاح‌طلبان از تعیین پیش‌شرط مخدوش‌کردن انتخابات آینده است

۵ م دیماه ،

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان با طرح شعارهایی چون برگزاری انتخابات آزاد و تعیین پیش شرط برای نظام تنها با هدف مخدوش کردن انتخابات آینده وارد عمل شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز،  اظهار داشت: مطرح‌کردن موضوعاتی چون انتخابات آزاد و پیش شرط برای ورود به انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان موضوعی غیرقابل قبول است که به طور حتم هیچ‌گاه از سوی نظام پذیرفته نخواهد بود.


وی افزود: طرح این موضوع که آزادی در روند برگزاری انتخابات در کشورمان وجود ندارد ازسوی طیفی که هیچگونه صلاحیتی برای اظهارنظر ندارند تنها در راستای کارشکنی صورت می‌گیرد زیرا در هیچ  جهان فرآیند برگزاری انتخابات به مانند ایران آزادانه نیست.


حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه در دوره‌های مختلف چهره‌های سیاسی متعددی با گرایشات مختلف در کشورمان فعالیت کرده‌اند تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران میدان برای حضور تمامی تشکل های سیاسی باز است و اراده مردم تعیین می‌کند چه کسانی در صحنه حضور داشته باشند.

 

لازم به ذکر است پیش از این برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب از تعیین پیش‌شرط برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده صحبت کرده بودند.

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.