هدف اصلی شکستن طلسم حضور در مسابقات جهانی بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

معاون iبهداشتی و آموزشی سازمان دامپزشکی گفت: با اعزام سوارکاران ایرانی با اسب شخصی iبه رقابت های قفقاز می خواستیم سد عدم حضور این ورزشکاران در میادین بین المللی شکسته شود.

محسن مشکاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  با همکاری خوب فدراسیون سوار کاری و سازمان دامپزشکی بعد از سال ها یک تیم منتخب iبه مسابقات لیگ قفقاز در باکو اعزام شد و هدف از این کار شکستن سد عدم حضور این ورزشکاران در میادین بین المللی بود.

وی تصریح نمود: این اولین اقدام ما برای اعزام سوار کاران iبه رقابت های برون مرزی بود در مراحل بعدی سعی داریم که iبه مسابقات جهانی بیندیشیم و در فکر این رقابت ها باشیم.

مشکاه در ادامه گفت: برای اعزام اسب ها iبه آذربایجان ۶ راس نزدیک iبه یک ماه در قرنطینه بودند و بعد از طی این مدت iبه باکو اعزام شدند.

وی عنوان نمود: برای ورود iبه این مسابقات کشور ها بعضی الزامات iبهداشتی دارند که با رعایت  آن می توان iبه مسابقه اعزام شد پرداخت در مورد لیگ  قفقاز نیز چنین شد بعضی نکات iبهداشتی رعایت شد و سوارکاران iبه این مسابقات رفتند.

مشکاه اشاره نمود: اقدام بعدی ما این است که با اتحادیه اروپا باب همکاری را آغاز کنیم و مشکل قرنطینه را برای حضور در مسابقات بعدی حل کنیم.

وی گفت: سوارکاران کشورمان چند سالی است که با اسب شخصی در رقابت های بین المللی حضور ندارند و امیدوارم مشکل قرنطینه هر چه سریعتر حل شود تا سوارکاران کشورمان در عرصه های برون مرزی حضوری موثر داشته باشند.

مشکاه یادآور شد: همه هم و غم ما این است که مشکل قرنطینه از میان برداشته شود و سوارکاران ایرانی که از قابلیت ها و استعداد های خوبی برخوردارند iبه رقابت های جهانی اعزام شوند و افتخار کسب نمایند.

وی در پایان خاطر نشان نمود: سوار کاران کشور ماه نیاز دارند در دنیا خودی نشان دهند و توانایی های خود را iبه رخ جهانیان بکشند آنها نشان دادند چیزی از خارجی ها کم ندارند و حرف های بسیاری برای گفتنی دارد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.