هدف طرح های پلیس راهور، رسیدن iبه شرایط عدم وقوع تصادف است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ “علیرضا جهانگیری” معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی در حاشیه حضور در غرفه پلیس در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره iبه اینکه کنترل های محسوس و نامحسوس و هماهنگی های بین بخشی برای توسعه آموزش و اطلاع رسانی iبه رانندگان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر معاینات پزشکی رانندگان و بررسی سلامت آنان جزء برنامه های پلیس راهور است. 
وی با اشاره iبه اینکه طرح زمستانی در پیش رو است، اظهارداشت: تمهیدات و اهداف ما از اجرای این طرح ها، رسیدن iبه عدم وقوع تصادف است iبه این معنا که با کنترل تخلفات علاوه بر کاهش آنها iبه شرایط عدم وقوع تصادف برسیم.
معاون عملیات پلیس راهور ناجا با اشاره iبه اینکه وقوع تصادفات iبه دلیل تخلفات است، گفت: البته این تخلفات ممکن است در حوزه های مختلف از جمله راه، خودرو و رفتار رانندگان باشد.
سرهنگ جهانگیری با اشاره iبه طرح ها و هماهنگی های گسترده ای که برای زمستان ازسوی پلیس راهور ایجاد شده است، اظهارداشت: در حال حاضرتشدید کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر iبه ویژه اتوبوس را در دستور کار داریم لذا همه سازمان های ذیربط باید در این تصمیم گیری ها دخیل باشند و iبه ایفای هرچه iبهتر وظیفه خود بپردازند. 
وی iبه محوریت نقش پلیس اهرو در هماهنگی بخش تردد جاده ای داخل شهری و برون شهری اشاره نمود و یادآور شد: خوشبختانه همه سازمان های مربوطه پای کار می باشند و تدابیر و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است. 
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خاتمه خاطرنشان نمود: باید بپذیریم که می توانیم جلوی تصادفات را بگیریم چرا که تصادف در کارنامه و یا سبد رفتار ما وجود ندارد و اگر هر کدام از ما با اقدام بخشی و فردی وظایف خود را iبه درستی انجام دهیم، تصادف iبه وقوع نمی پیوندند و می توان از آن پیشگیری نمود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.