هدف گذاری تولید ۶۰۰هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو طی سال ۹۳

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تولید ۶۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری و وانت یکی از برنامه ها و اهداف این شرکت در سال جدید خواهد بود.

خبراقتصادی:به گزارش ایکوپرس، مهندس هاشم یکه زارع،مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خودروساز شدن ایران خودرو در مدت چهار سال را از مهمترین برنامه های خود برای ایران خودرو عنوان کرد و گفت: در مسیر خودروساز شدن باید هر دوسال یک بار باید محصول جدید با برند داخلی عرضه کنیم. 

وی تصریح کرد: درسال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریت جهادی تمام تلاش خود را برای افزایش بهره وری و بهبود وضعیت به کار خواهیم بست.

 یکه زارع بر تولید انبوه موتور ملی «ای.اف.۷» با هدف صادرات تاکید کرد و گفت: تا سال ۹۴ بالغ بر ۳۰درصد تولیدات ایران خودرو به بازار جهانی صادر خواهد شد و تحقق این امر نشان دهنده برنامه ریزی هوشمندانه در کیفیت و خدمات پس از فروش است.

 وی یادآور شد: در کنار تولید، از خدمات پس از فروش و رضایت مشتری نباید غافل شد، چرا که بدون مشتری رضایت مند، محصول ما به فروش نمی رسد.

 یکه زارع با اشاره به دوبرابر شدن تولید نیمه دوم سال ۹۲ نسبت به نیمه اول، گفت: ایران خودرو باید به جایگاه شایسته خود دست پیدا کند.

 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، دست یابی به فناوری های جدید و الگوی دیگران قرار گرفتن را عامل موفقیت دانست و از کارکنان خواست در تولید محصولات به گونه ای عمل کنند که گویی خودرو را برای استفاده خانواده خود می سازند.

 وی مشتریان را ذی نفعان مهم ایران خودرو دانست که برای کسب رضایت آنان، نه تنها عدد تولید بلکه کیفیت و خدمات پس از فروش نیز باید در بالاترین سطح باشد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.