هدیه پنی به تو: روانشناسی دختران نوجوان

مجموعه پنج جلدی کتاب‌های «هدیه پنی به تو» اثر اشلی رایس است که به روانشناسی دختران نوجوان می‌پردازد و به دست انتتشارات «ایران‌بان» برای بچه‌های ایرانی به چاپ رسیده. این کتاب‌ها برای دخترانی نوشته شده که رویاپردازی می‌کنند و به‌دنبال تحقق رویاهایشان هستند.

به گزارش ایبنا، مجموعه «هدیه پنی به تو» مجموعه کتابی پنج جلدی است، که به دست انتشارات «ایران‌بان» به چاپ رسیده و در زمینه روانشناسی دختران نوجوانان نوشته شده است.

این مجموعه شامل کتاب‌های «تو بی‌نظیری»، «تو فوق‌العاده‌ای»، «تو برنده‌ای»، «تو بهترینی» و «برای تو که می‌خواهی بزرگ شوی» است.

نویسنده این مجموعه اشلی رایس است. رایس در تگزاس آمریکا به‌دنیا آمده و در در سال ۲۰۰۴ از دانشگاه امرسون مدرک ادبیات خود را دریافت کرده است. ندا شاد نظر مجموعه هدیه پنی به تو را به فارسی بازگردان کرده است.

آخرین کتاب از این مجموعه‌ «برای تو که می‌خواهی بزرگ شوی»، کتابی ۶۸ صفحه‌ای است که به بهای دوهزار و ۸۰۰ تومان وارد بازار شده است.

این کتاب‌ها برای دخترانی نوشته شده که رویاپردازی می‌کنند، به‌دنبال تحقق رویاهایشان هستند و از متفاوت‌ بودن نمی‌ترسند. مخاطبان نوجوان این کتاب با خواندن آن متوجه می‌شوند که با قدرت‌های خود می‌توانند با مشکلات روبه‌رو شوند و بر آن‌ها چیره شوند.

در زمینه روانشناسی نوجوانان،‌ پیش از این انتشارات «ایران‌بان» کتاب‌های «حقیقت دارد من یک فیلسوف کوچکم»، «راز»، «لطفا به من نخندید»،‌ «حقیقت دارد من یک دخترم و رازهایی دارم»، «حقیقت دارد من یک دخترم و خیلی چیزها می‌دانم»،‌ «فقط پسر‌ها بخوانند» و «فقط دختر‌ها بخوانند» را چاپ کرده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.