هدیه جالب «اون» به مقامات کره شمالی

۲۹خردادماه،

رهبر کره شمالی نسخه‌هایی از کتاب “نبرد من” نوشته آدولف هیتلر را به مقامات ارشد خود داده و از آنها خواسته تا این کتاب را به عنوان کتاب راهنمای مهارت‌های رهبری مطالعه کنند. خبرگزاری ایسنا:

رهبر کره شمالی نسخه‌هایی از کتاب “نبرد من” نوشته آدولف هیتلر را به مقامات ارشد خود داده و از آنها خواسته تا این کتاب را به عنوان کتاب راهنمای مهارت‌های رهبری مطالعه کنند.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نسخه‌های ترجمه شده این کتاب را که بیانگر اندیشه‌های سیاسی هیتلر و نازیسم است در روز تولدش در ماه ژانویه میان مقامات ارشد منتخب خود توزیع کرد.

سایت خبری “تمرکز بین‌المللی تازه” که توسط پناهندگان کره شمالی اداره می‌شود به نقل از یک مقام ناشناس کره شمالی که در چین کار می کند، این گزارش را منتشر کرد.

این منبع ناشناس اعلام کرد: با توجه به اینکه هیتلر توانست آلمان را که در جنگ جهانی اول شکست خورده بود، در یک زمان کوتاه بازسازی کند، کیم جونگ اون به مقامات ارشد خود دستور داد تا این کتاب را به دقت مطالعه کنند و سیاست‌ها و برنامه‌های کاربردی از آن استنباط کنند.

این منبع افزود: کیم جونگ اون همچنین ضمن تاکید به این که فعالیت‌های ورزشی نقش بسیار مهمی در تحکیم اتحاد و گسترش ایدئولوژی نازی در آلمان ایفا کرده است، خواستار سیاست‌هایی شد تا فعالیت‌های ورزشی را درکره شمالی، ترغیب کند.

هیتلر پیش از آنکه رهبر ‌آلمان نازی شود در سال ۱۹۲۴ در حالی که در یکی از زندان‌های ایالت باواریا به سر می‌برد کتاب نبرد من “Mein Kampf” را نوشت که هم به شدت ضد یهودی و هم حاوی خاطرات وی است.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.