هراس آمریکا و غرب از گسترش اسلام در کشورهای اروپایی

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مجموعه اقدامات توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) یک طرح سازمان یافته و توطئه‌ای وسیع علیه جهان اسلام بوده و آمریکا و غرب به دنبال شکاف بین مسلمانان هستند تا بتوانند مانع گسترش اسلام در کشورهای اروپایی شوند.

امیر محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهانت مجدد به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) در برخی کشورهای اروپایی، گفت: تمامی این موارد نشانگر این بوده که یک پروژه عظیم اسلام هراسی از سوی آمریکا و غرب علیه جهان اسلام در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: بعد از ساخت فیلم و کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) در آمریکا، اکنون در نروژ این اقدام توهین آمیز تکرار شده است  بنابراین صحنه گردانان این بازی سعی دارند جامعه اسلامی را با چنین اقداماتی به خشم آورده تا در پی آن  علیه  مسلمانان جبهه گیری کنند و از این طریق مانع گسترش موج عظیم بیداری اسلامی در منطقه و جهان شوند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه این اقدامات توهین آمیز  یک طرح سازمان یافته و  توطئه‌ای وسیع علیه جهان اسلام بوده و آمریکا و غرب به دنبال شکاف بین مسلمانان هستند تا بتوانند مانع گسترش اسلام در کشورهای اروپایی شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.