هراس رژیم صهینویستی از انتشارصدای آزادی خواهی جمهوری اسلامی ایران به سایر ملت‌ها

هانی زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارد با سنگ اندازی و کارشکنی مانع رسیدن صدای آزادی خواهی جمهوری اسلامی ایران به سایر ملت‌ها شود.

حسن هانی زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک، گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از حضور قدرتمندانه ایران در نیویورک خشمگین شده و سعی داشت با کارشکنی در برنامه‌های هیئت ایرانی خلل ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره بر ریاست دوره‌ای ایران بر جنبش عدم تعهد،‌ افزود: رئیس جمهور کشورمان همچون سفرهای گذشته دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جنبش عدم تعهد را از طریق تریبون سازمان ملل به گوش جهانیان رسانید.

هانی زاده تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارد با سنگ‌اندازی و کارشکنی مانع رسیدن صدای آزادی‌خواهی جمهوری اسلامی ایران به سایر ملت‌ها شود.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران، افزود: تحریم‌هایی که غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کند در حقیقت یک جنگ روانی بوده که علیه ایران در پیش گرفته و تاکنون باشکست روبرو شده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا با این امید که با اعمال فشارهای بیشتر علیه ایران قادر خواهد بود ایران را از ادامه فعالیت صلح آمیز هسته‌ای بازدارد، تحریم‌ها را شدت بخشیده اما برای آنها ثابت شده که این تحریم‌ها کارساز نخواهد بود و از این مسئله به شدت خشمگین هستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.