هرگونه حمله نظامی به سوریه عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: متجاوزین به خاک سوریه باید بدانند که هرگونه حمله نظامی به این کشور عواقب خطرناک و جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

احمد‌ دستمال‌چی در گفتگو باخبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به پیروزی‌های چشمگیر ارتش سوریه در مقابل تروریست‌ها گفت: دولت سوریه با درایت نیروهای نظامی خود توانسته است پیروزی‌های چشمگیری بویژه در شهر حلب کسب کند.

وی در ادامه با اشاره به ترفندها و نقشه‌های آمریکا و غرب برای متشنج کردن اوضاع سوریه افزود: آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع عرب با همراهی ترکیه در صدد بر هم زدن آرامش در سوریه بوده، اما دولت سوریه توانسته است تمامی فتنه‌های غربی، عربی را خنثی سازد.

دستمال‌چی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از نظام سوریه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پشتیبان کشور سوریه و جبهه مقاومت در منطقه بوده، چرا که ایران و سوریه دو کشوری هستند که می‌توانند رژیم صهیونیستی را به خاک مذلت کشانده و این رژیم جعلی را در منطقه خاورمیانه منزوی کنند.

این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به اینکه هرگونه حمله نظامی علیه سوریه عواقب ناگواری برای متجاوزین خواهد داشت خاطر نشان کرد: متجاوزین به خاک سوریه باید بدانند که هرگونه حمله نظامی به این کشور عواقب خطرناک و جبران ناپذیری در پی داشته و ابعاد این تجاوز می‌تواند کل منطقه خاورمیانه و حتی جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.