هر اقدامی برای هنرمندان وظیفه است

۰۶اردیبهشت،

افسانه بایگان: هر اقدامی برای هنرمندان انجام شود وظیفه است نه لطف ما به هنرمندان و تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز اقدامی به جا و شایسته است که باید مورد حمایت مسئولان و هنرمندان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، افسانه بایگان با حضور در موسسه هنرمندان پیشکسوت حمایت خود را از این موسسه اعلام کرد و در گفتگویی اختصاصی در رابطه با نقش موسسه به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: هنرمندان نیاز به خانه‌ای متعلق به خود به خصوص برای زمانی که کار کردن برای آنها مشکل می‌شود دارند و قطعا باید از داشته‌ها، اندوخته‌های روزگار جوانی و بضاعت‌های معنوی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نیاز است کمک رسانی درستی برای هنرمندان انجام شود عنوان کرد: در این عرصه تلاش مسئولین و نگاهی جدی را لازم داریم و این یکی از مسائل ساده‌ای است که باید به صورت بنیانی و عمیق به آن پرداخته شود.

بایگان بیان کرد: چرا باید بشنویم که هنرمندی راضی است تا برای کمک به او گدایی انجام شود در صورتی که هر اقدامی برای هنرمندان انجام شود وظیفه است نه لطف ما به هنرمندان. فکر می‌کنیم چرا هنرمندی که صاحب اندیشه است باید راضی به این اقدام شود و سیستم تامین اجتماعی درست و مشخصی برای حمایت وجود نداشته باشد.

این بازیگر تئاتر و سینما در ادامه تصریح کرد: هم هنرمندان از آغاز کار خود و هم دولت باید از موسسه را مورد حمایت خود قرار دهند، پس تمام ما در هر دوره‌ای و چه بهتر در دوره شکوفایی و طلایی خود ثمر بخش باشیم و موسسه نیز باید علاوه بر رفع مشکلات مادی حمایت همه جانبه از هنرمندان داشته باشد.تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز اقدامی به جا و شایسته است که باید مورد حمایت مسئولان و هنرمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.