هزار اثر به دومین دوسالانه دیوارنگاری رسید

۱۱اردیبهشت،

بیش از هزار اثر به دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران رسید و مرحله انتخاب آثار این اتفاق هنری با حضور هیأتی از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی کشور آغاز شده است.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران با استقبال هنرمندان روبرو شد و هزار و شش اثر به دبیرخانه این دوسالانه ارسال شده است. بر این اساس ۹۱۵ اثر به بخش نمایشگاه و مسابقه «طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران» و ۹۱ اثر به بخش نمایشگاه و مسابقه «مروری بر آثار دیوارنگاری یک دهه اخیر در کشور» این دوسالانه ارسال شده است.

هیات انتخاب این دوسالانه؛ متشکل از اصغر کفشچیان مقدم ، مصطفی اسدالهی، جمشید حقیقت شناس ، نظام‌الدین امامی فر ، محمدرضا قربانی و عطیه مرکزی، آثار دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران را ارزیابی خواهند کرد.

دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران شامل چهار بخش؛ مسابقه و نمایشگاه (طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران)، بخش مسابقه و اجرای کارگاه ( صنایع معماری تزیینی و سنتی )، بخش کارگاهی و نمایشگاه مروری بر آثار گرافیتی و سه بعدی و بخش پژوهش و همایش علمی – تخصصی است.

بخش مسابقه و نمایشگاه «طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران» به دو صورت «مروری بر آثار یک دهه اخیر» و مسابقه «طراحی برای دیوارنگاری های شهر تهران» برگزار می گردد.

همچنین در بخش کارگاهی، نمایشگاه مروری بر آثار گرافیتی در نظر گرفته شده است. بخش نقاشی سه بعدی نیز در دو شاخه نمایشگاهی وکارگاهی برگزار می‌ شود.

بخش پژوهش و همایش علمی – تخصصی دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران، نیز با هدف برخورداری از نظر کارشناسان و محققان برای تقویت بنیان علمی و نظری، آسیب شناسی و یافتن راه کارهای فنی، اجرایی، علمی و نظری در زمینه دیوار نگاری شهری برگزار خواهد شد.

دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.